26 Ekim 2013 Cumartesi

Yves Rocher Yıpranmış Saçlar İçin Onarıcı Saç Yağı

Yıpranmış ve kırılan saçlarınızı onarın, onlara sağlığını geri kazandırın!
Organik Jojoba Yağı, Babassu Yağı, Güney Amerika Fındığı Yağı içeren zengin formülü ile saçlarınızı derinlemesine besler, onarır ve yapılandırır.
Silikon içermeyen formülüyle saçınızı ağırlaştırmadan bakım yapar. Paraben içermez. 
Bu aralar saçlarım çok kuru ve mat, bu yüzden de saç ürünlerini daha önce hiç kullanmadığım kadar düzenli kullanıyorum. Saçları yıkamadan önce sürülüp 10 dk. beklenmesi önerilen bu yağı ben saç uçlarıma sürüp 45 dk. - 1 saat kadar bekliyorum. Çok kuru olan saç uçlarım yumuşacık oluyor ve parlıyor.
Her gün kullanıma uygun bir ürün. Ben haftada 3-4 kez kullanmaya gayret ediyorum. Saçlardan çabucak arınıyor, hafif, hoş bir kokusu var. Silikon ve paraben içermemesi de en önemli artılarında biri.
Kuru saçlarda da  kullanılabilen bu yağı ben saçlarımdaki elektriklenmeyi önlemek ve parlatmak amacı ile de kullanıyorum. 
Benim gibi destek ürünler kullanmadan saçı - saç uçları açılmayanlara, kuru olanlara, mat saçları olanlara veya kırık problemi yaşayanlara tavsiye ederim.    
Satış Fiyarı 19,90 TLdir.

Sosyal Medya Hesaplarım

9 yorum:

  1. Elimdeki yağlar içinde en çok sevdiğim bu oldu.Güle güle kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevdim canım, parlatmak amacı ile de kullandığım için daha çok sevdim. Teşekkürler canım :)

      Sil
  2. Kullanmayı bırakınca hiç etkisi kalmasa da çok sevdiğim bir ürün benimde. Banyomun müdavimlerinden :) Güzel günlerde kullanalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de genel şikayetim o bıraktığın anda etkisi de geçiyor uzun vade de etkili bir ürün yok sanırım, ben bulamadım hala ya da. Teşekkürler, güzel günlerde kullan sen de :)

      Sil
  3. Bende severek kullanıyorum canım :)

    YanıtlaSil
  4. Saç ürünleri yazıyorsun beni benden alıyorsun, hepsini denemek istiyorum çünkü saçlarım oryal yüzünden çok yıpranıyor ve sürekli bu tarz ürünler kullanıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası saç uçlarımdaki kuruluk yüzünden ben de her gördüğümü alıp denemek istiyorum, anlayabiliyorum seni yani :)

      Sil
  5. yves rocher ürünü kullanmayan bir ben kaldım heralde:(

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)