16 Ekim 2013 Çarşamba

Rival de Loop 3in1 Makyaj Temizleme Mendili

Rival de Loop 3 in 1 makyaj temizleme mendilleri alkolsüz. Yüz ve göz makyajıni çıkartmak için. Uzun bir zaman önce Üsküdar Rossmann mağazasına yolum düştüğünde uygun fiyatı nedeni ile bir kaç paket almıştım. Açıkçası her gün makyaj temizleme mendili kullanmıyorum. Eve çok geç geldiğim günler, çok yorgun olduğum veya üşendiğim zamanlarda büyük kurtarıcı, bu yüzden elimin altında da stokta da 1 tane bulunduruyorum. Bir de seyahatlerde, tatillerde kullanıyorum.  
RDL bu mendil için kuru ciltler için dese de yağlıya dönük karma cildimde bir sorun yaşamadan kullanıyorum. Temizlemesinde bir sıkıntı yok. Göz makyajını temizlemek için biraz sert. Aslında mendili biraz kuru yani diğer makyaj temizleme mendilleri kadar ıslaklığı yok. Bazen göz makyajı temizleme ürünlerimden 1-2 damla yardım alıyorum bu mendille birlikte. 
Alalı uzun bir zaman olduğu için fiyatını net hatırlamıyorum. 
Siz Rossmann / Rival de Loop ürünlerini kullanıyor musunuz? En çok beğendiğiniz ürünü / ürünleri nedir?
**********
Devam eden 1 Çanta Dolusu Hediye çekilişine katılmadıysanız buradan 
*****************************
Sosyal Medya Hesaplarım

11 yorum:

  1. Her bitirmeme mendili değiştiriyorum. Bir dahakine bundan deneyeceğim.=) Şuan Bebak'ınkini kullanmaya başladım,çok hoşuma gitti doğrusu.
    Geç gelip, yorgun olunduğunda büyük kurtarıcı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de genelde farklı markalar deniyorum. Makyaj temizleme mendilleri gerçekten kolaylık oluyor bazı durumlarda

      Sil
  2. Bende tırnak bakım kremini kullanmıştım güzeldi sevda.ojesi var onun haricinde ama çok sık kullanmadım. Rossman'dan Alterra'nın makyaj temizleme mendilini denemiştim içeriği temiz göründüğü için, o da biraz fazla ıslak geldi bana ama iyi temizliyordu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tırnak bakım kremi aklımda olsun yolum düşerse. Alterra mendile de bakacağım .

      Sil
  3. Nivea kullanıyorum ben bulunduğum şehirde Rossmann olsa denerdim bunu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nivea'yı da kullandım ve sevdim ama açıkçası fiyatı yüksek indirimde yakalayana kadar alternatif ürün deniyorum :)

      Sil
  4. RDL'in yüz temizleme jelinden çok memnunum karma cildimi kurutmadan temizliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu da not aldım, gittiğimde bakacağım :)

      Sil
  5. Rival de Loop Göz makyajı temizleyicisini kullanıyorum ben de. Gayet memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz makyajı temizleyicisini de merak ettim, yakınlarda yolum düşse de baksam :)

      Sil
  6. Ben de başlarda farklı markalar deniyordum ama aradığım kaliteli makyaj temizleme mendilini carfursa da kişisel bakım reyonunda buldum. Geçen yıl bir arkadaş tavsiyesi ile kullanmaya başladığım fresh’n soft makyaj temizleme mendilleri kullanmaya başladığımdan beri başka markalara veda ettim. :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)