23 Ekim 2013 Çarşamba

Physicians Formula Organic Wear Renkli Nemlendirici

Physicians Formula Organic Wear Renkli Nemlendirici Light to Natural
İçeriklerin %80 ' i organik tarım ile üretilmiştir. Cildi nemlendirip, cilt tonunu düzenler. İçeriğindeki SPF 15 ile cildi güneşe ve dış etkenlere karşı korur.
Physicians Formula Organic Wear Renkli Nemlendirici'yi yaz başından beri kullanıyorum. Organic Wear Physicians Formula'nın renklendirici, boya, paraben v.s. içermeyen, Ecocert sertifikalı serisi. Bende ki rengi Light to Natural.
Genelde tam yazlık / yaz ürünü gibi düşünülse de aslında artık yaz kış özel bir durum yoksa hafif ve fazla kapatıcı olmayan ürünler tercih ediyorum. Biraz sıvı bir yapısı var, kullanırken dikkatli olmak gerekebilir. Sorunlu bir cildim olsa da ben kapatıcılığını ve doğal duruşunu sevdim.  
Fotoğrafta gördüğünüz gibi biraz yoğum sürdüm ama bitişi parlak. Sevmeyenler olabilir ama bu benim için olumlu bir özellik. Bir diğer seveni / sevmeyeni olabilecek konu da kokusu. Lavanta özleri içerdiği için bariz bir lavanta kokusu var. Ben bayılıyorum ama koku hassasiyeti olanların hoşuna gitmeyebilir.
Physicians Formula Organic Wear Renkli Nemlendirici dermokozmetik satan online sitelerde 45-55TL civarına satılmaktadır.
***Basın ürünü

Sosyal Medya Hesaplarım

12 yorum:

  1. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim.
    Sizi izlemeye aldım, bana da beklerim http://tabiatvesaglik.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşmek dileği ile,
    İzmir'den sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoş geldiniz. Ben de bakıyorum hemen blogunuza. Sevgiler

      Sil
  2. Canım ben de severek kullanıyorum bunu, hatta yazın baya kullanmama rağmen hala bitmedi :) Sen de güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, sen de güle güle kullan :)

      Sil
  3. Çok güzel bir ürüne benziyor canım :) Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, gerçekten çok güzel :)

      Sil
  4. Lavanta kokusu mu ♥ Sadece kokusu yüzünden denemek istiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir lavanta sever daha :) Çok güzel kokuyor canım

      Sil
  5. Yoğun kokulu ürünlere dayanamıyorum..
    Yazının başını okurken evet bu tam bana göre demiştim ama koku kısmı korkuttu beni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tercih ve hassasiyet meselesi. Benim sevdiğim bir koku, bazı ürünlerdeki kokulara ben de dayanamıyorum :(

      Sil
  6. Bu markayı çok seviyorum. BB kremlerinden biri bitince bunu deneyebilirim:) güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)