22 Ekim 2013 Salı

Otacı Çekilişi Sonucu

Otacı çekilişimizin sonucunu açıklamaya geldi sıra. 3 kişiye hediyeler verdiğimiz çekilişimizde 65 kişi katılım formunu doldurdu. Mükerrer kayıtlar vardı, onları çıkarında 62 kişi çekilişe katılmış oldu.



Ve günün şanslıları,
Argan Yağlı şampuan + Argan Yağlı Saç Bakım Yağını kazanan Cangz oldu. 
Argan Yağlı Şampuan + Argan Yağlı Saç Bakım Maskesini kazanan prhn oldu.

10 Bitki Özlü Şampuan + Saç Kremi + Argan Yağlı El ve Tırnak Kremini kazanan Kırmızı Lale oldu.
Kazananları tebrik ediyorum, şansları daim olsun. 
Ne kazandığınıza şuradan detaylı bakabilirsiniz.
Kazananların adres bilgilerini 3 gün içerisinde bana ulaştırmasını bekliyorum. 3 gün içerisinde geri dönüş yapılmazsa çekilişi tekrar edeceğim
Otacı firmasına işbirlikleri için teşekkür ederim. Otacı'yı facebooktan takip etmek isterseniz buradan
Kazanamayan arkadaşlar da üzülmesin. Yeni çekilişler sırada. Çok yakında yeni çekilişlerde görüşmek üzere takipte kalın lütfen.
Sosyal Medya Hesaplarım

14 yorum:

  1. Aaaa kazanmisim cok sevindiiim :) hemen adresimi ve bilgiilerimi yolluyorum canim. Hem Otaciya hem de sana cok tesekkurleer :)

    YanıtlaSil
  2. tebrik ederim kazanan arkadaşları :))

    kısmet değilmiş inşallah bir dahaki çekilişlere ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah, çok yakında yeni çekilişlerim var :)

      Sil
  3. aa çok üzüldüm =( Tebrikler kazanalarla, iyi günler de deneyip kullanın =)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bana çıkmadıkça ben de çok üzülüyorum :(

      Sil
  4. hele ben daha bir kez bile kazanamadım gözüm kaldı :D:D Güle güle kullansınlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katıldığın çekilişlerde bol şans o zaman canım :)

      Sil
  5. Çok sevindim oreal yüzünden saçlarım berbat durumdaydı,ilaç gibi geldi şimdi tedaviye başlayabilirim.:)
    Otacı ve sana çok teşekkür ederim canım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi olacak hastanın doktor ayağına gelirmiş :) Tebrikler canım :)

      Sil
  6. Ben yine şanssızım yine şanssızım :( Kazanan arkadaşlar güle güle kullansınlar =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle deme canım, sen de başka şeyler kazanırsın :) Şansın bol olsun senin de :)

      Sil
  7. ben bu çekilişe katılmamışmıyım sanki katılmıştım:) ama isöimde yok:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Form doldurmak gerekiyordu çekiliş için, formu dolduranların ismi google formlar sayesinde yukarıdaki excele düşmüştü. Belki doldurdunuz ama gönderirken hata oluşmuşta olabilir.

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)