16 Ekim 2013 Çarşamba

Okudum; Göklere Anlat / Erica James

Arka Kapak Yazısı
Erica Jamesin duyarlı öyküsü, otların üzerindeki çiğin parlak tazeliği gibi... Baştan sona keyifle okunuyor.

-Sunday Express-



Komik, üzüntülü ve sinirlendiren ama elinizden bırakmadan okuyacağınız mükemmel bir başyapıt.
-Womans Realm-



Okuyucular, duygusal ve iğneleyici bir üslubun karışımı olan bu enfes romana bayılacaklar. -Daily Mail-


 Çocukluğunda Lydia ve kız kardeşi, daha önce hiç tanımadıkları büyükannesiyle büyükbabasının yanına gönderilir. Bu, onlar için acımasız ve sevgisiz yeni bir dünyadır. Yaşadıkları Lydia'yı büyümeye zorlar. Lydia sırları saklamayı ve kimseye güvenmemeyi öğrenir. Suçluluk duygusu ve ıstırapla yaşamına devam eder. Bir yetişkin olduğundaysa, güzel Venedik şehri Lydia'ya huzur, başarı ve hatta aşk sunar. Fakat bir yabancının yüzü onun, son yirmi sekiz yıldır kaçtığı geçmişine yolculuk yapmasına neden olur... 

Okumadan önce ne kitap hakkında ne yazar hakkında bir fikir sahibi olmadığım, öylesine okuduğum bir kitaptı. Fakat değişik konusu ve kurgusundan çok etkilendim. Müthiş bir drama. 
İki kızkardeşin önce babalarının sonra da annelerinin ölümü üzerine büyükanne ve büyükbabalarının yanına taşınmaları ve burada yaşadıkları ile sürükleyicilik kazanıyor hikaye. Annelerinin trajik ölümü bir de bu yeni evdeki davranışlar sonucu yaşanan travma. Okurken büyükanne ve büyükbabaya bol bol kızıyor ve küfür ediyorsunuz, gerçekten. İçim burkula burkula, söylene söylene okudum. 
Sonrasında da yine yaşanan acı bir olay ve yanlış anlama sonucu ayrılan kardeşler, başka hayatlar, özlem dolu yıllar. Ve sonunda ortaya çıkan gerçekler.
Beni çok etkilediğini söylemiştim, gördüğünüz yerde alın mutlaka okuyun diyorum.
*******
Devam eden 1 Çanta Dolusu Hediye çekilişine katılmadıysanız buradan 
*****************************
Sosyal Medya Hesaplarım

17 yorum:

  1. hikaye ilginçmiş not aldım hemen
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Benim de çok sevdiğim ve etkilendiğim bir kitap olmuştu.Özellikle büyükbabaya duyulan nefret var bir de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O büyükbabaya ne küfürler ettim de yazmadım ona ettiğim küfürleri ettiğim lafları :)

      Sil
  3. Bu yazıyı okumadan geçiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Girişini okudum, konuya çok değinmemişsin ama heyecanı kaçmasın :))

      Sil
  4. Sevdam yeni bir alınacak kitaplar listesi yaptım bu kitabıda ekliyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Bir ailenin iç dünyasına inildiğine göre mutlaka güzel olmalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel okursan bütün okkalı küfürlerini sözlerini de hazır et :)

      Sil
  6. Bir arkadaşım okumuş ve çok etkilenmişti, hep anlatıyordu. Ondan alıp okuyayım o zaman :)

    YanıtlaSil
  7. Ben senin yorumlarını okuyup okuyup, dolduruyorum kitapları eve. Yakında senin gibi kitap kuleleri yapmam gerekecek sanırım ablacım ama bu kitabı çok merak ettim. Hemen alıp okuyacağım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi iyisin kitap yorumlarıma bir müddet ara verdim :) Çok güzel bir kitap canım, umarım okursun ve seversin :)

      Sil
  8. Ben senin kitap okuma hızına yetişemiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bunlar daha yazdan kalma oo bunun üstüne kaç kitap daha bitirdim ben :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)