24 Ekim 2013 Perşembe

Nivea Pure&Naturel Action Deodorant

  • Yeni NIVEA Deodorant Pure&Naturel Action Jasmine Sprey, kokusuyla cildinizin doğasına saygı duyarken 24 saat etkin koruma sağlar çünkü cildinizin nefes almasına izin verir.
    •Alüminyum içermez
    •Gözenekleri tıkamaz böylece cildiniz nefes alır
    •Doğala özdeş antibakteriyel aktif ile 24 saat koruma sağlar
    •Ciltle uyumu dermatolojik olarak test edilmiştir.
Hiç bir zaman buram buram terleyen biri olmadım. Hele ki kış aylarında çok çok azalıyor terleme. Bu yüzden bir çok ürün terleme konusunda koruma anlamında bana yetiyor. Sadece bu konudaki ürünleri seçerken (roll-on, stick veya deodorant) kokusuna dikkat ediyorum en çok. Temiz ve hafif kokan ya da nötr kokuları tercih ediyorum.
Nivea Pure&Naturel Action Deodorant ile tanışmam Gratis alışverişim sırasında deluxe boyunun hediye verilmesi ile oldu. Kokusuna bayıldım. Normalde kullandığım koruma ürünlerine göre daha yoğun kokulu. Fakat -bana göre- kokusu çok güzel, zaten bu deodoranta takılma nedeni kokusu oldu. Roll-onu da çok güzel gerçekten. Alimimyum içermemesi de olumlu özelliklerinden. Roll-onu ya da deodorantını kullanıp hareket ettikçe kokusunu almak çok hoşuma gidiyor.
Ben aslında Nivea Pure&Naturel Action Deodorant'ı keşfedene kadar Black &White roll-on ve deodorant kullanıcısıydım. Hala onu da çok seviyorum ama aliminyum içermemesi nedeni ile artık Pure&Naturel Action Deodorant tercihlerimde daha ön sırada.

Sosyal Medya Hesaplarım

4 yorum:

  1. Ben de bundan kullandım ve çok beğendim. Kokusuna bayılıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Deluxe boyunu kullanmıştım ben de bu deodorantın. Kokusu cidden çok güzeldi. Rexona'dan başkasını kullanmam diyordum ama bunu da çok beğendim. Tere ve ter kokusuna karşı çok etkili =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayılıyorum canım, hareket ettikçe mis gibi kokuyor :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)