24 Ekim 2013 Perşembe

More Than Soap Bitkisel Duş Jeli / Oud

More Than Soap El Yapımı Bitkisel Duş Jeli 
İçindekiler :

Natural Termal Water / Olive fruit oil / Annuus Elaeis Guineensis [Palm] Oil / Helianthus Annuus [Sunflower] seed oil / Glycerine / Tocopherol [natural Vitamin E] / Butyrospermum Parkii [Shea Karite Butter] frui / Aromatherapy quality essential oils / Sweet Almond / Avakado oil / Evening Primrose / Rafined Grapeseed oil / Jojoba oil / Macadamia oil / Rosehiip / Pistachio / Coconut Oil / Cacao oil / Potassium hidroksit / Natural lutein flower extract / Aromatherapy quality essential oils / Phenoxyethanol 

Özellikleri :

Doğu Asya da yetişen şifa ağaçı olan Öud' un kabukları özünden yapılan bu duş jelimiz doğal içeriği ve özel formülü sayesinde vucudu derinlemesine temizler, içerisindeki yağlar ile cildi nemlendirir.Günlük kullanım için idealdir.Denizli bölgesinden yerin 2400 mt altından yüzeye buhar olarak çıkan termal suyu, Asos bölgemizin hava akımlarından dolayı tertemiz kalan atmosferinden elde edilen Organik zeytinyağı, Jojoba, Akşam Çuha çiçeği yağı, Macadamia yağı, Fıstık yağı, her derde deva Ceviz yağı ve Üzüm çekirdeği kullanılmıştır. Duş Jeli doğal içeriği ve özel formülü sayesinde vücudu derinlemesine temizler, içeriğindeki defne ile cildi besler ve ferahlık verir.


Kullandığım bir duş jeli alerji yapıp hem kabarıp hem de kalıntım olunca duş jellerinden bir süre uzak kaldım ve doğal / organik sabunlar kullanmaya başladım. More Than Soap El Yapımı Bitkisel Duş Jeli bitkisel içerikli olduğundan tereddütlü de olsa kullanmaya karar verdim. 
İyi ki de denemişim. Çok hafif ve bitkisel bir kokusu var. Derinlemesine temizliyor ve cildi kurutmuyor. Hiç bir şekilde alerji, kaşıntı v.s. de yapmadı. More Than Soap'ın vaadine göre yüzümüze bile kullanabiliyormuşuz daha ne olsun.
400ml boyu 29,50 TL fiyatı (Lila Kutu) ve performansı nedeni ile tavsiye edebileceğim bir duş jeli. Markanın diğer ürünleri de çok ilgimi çekti. En kısa zamanda diğer ürünlerini de denemek istiyorum.
***Basın Ürünü

Sosyal Medya Hesaplarım

8 yorum:

  1. Organik deyince insanın ister istemez ilgisini çekiyor. Rahatsız eden bir kokusu yoksa denenebilir aslında. Özellikle de cildi kurutmaması çok iyiymiş =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusu hafif ve mis gibi canım, odunsu bir kokusu var.

      Sil
  2. Geçenlerde bir arkadaşım da bu markadan bahsetti sitelerini nceledim birkaç ürün akldı aklımda. Şimdi duş jelini de merak ettim.Siteyi tekrar inceleyipbir liste yapayım ben:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bir kaç ürününü daha denemek istiyorum, bakalım sen neler alacaksın? :)

      Sil
  3. bitkisel kelimesi bile hoş canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, bu arada hoşgeldin :)

      Sil
  4. Sevdacım duş jellerinin kokusunu pek severim..Buda güzeldir umarım. İyi hafta sonları..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence güzel kokuyor ablacım. İyi tatiller :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)