17 Ekim 2013 Perşembe

MAC Studio Fix Pudra NC41

Fondöten ve pudranın tek adımda uygulanması. Yüksek örtücülüğü ile cilde pürüzsüz, kusursuz ve mat bir görünüm verir. 8 saate kadar kalıcıdır. Gerçek bir hepsi bir arada ürünüdür. Profesyonellerin ve uzun dönem MAC fanlarının tercihidir.
Bende ki NC41 tonu. Mağazada denediğimizde bu rengi uygun gibi göründü. Fakat eve geldiğimde renginin bana göre olmadığını düşünüp bir süre kullanmadım. Yazın biraz bronzlaşınca yeniden denedim ve kullanmaya başladım. 
İpeksi, yumuşak bir yapısı var. Fırça ile çok rahat dağıtıyorum, uygulaması kolay. Bitişi oldukça doğal ve kadife gibi harika görünüyor. Kapatıcılığı yüksek ve uzun süre kalıcı. 
Özellikle şipşak makyaj yapmam gereken zamanlarda nemlendirici üzerine kullandığım, yüksek kapatıcılık ve dayanıklılık istediğim zamanlarda sık sık elimin gittiği bir pudra. 
Fiyatı 76 TL, biraz pahalı olsa da bu pudra için değer diye düşünüyorum.
************
Devam eden 1 Çanta Dolusu Hediye çekilişine katılmadıysanız buradan 
*****************************
Sosyal Medya Hesaplarım

12 yorum:

  1. Eğer içinize sinen bir ürünse ücreti pekte önemli olmuyor Sevdam ya. Eğer anlattığın gibiyse alınır güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Aslım. Çok teşekkürler canım :)

      Sil
  2. Güle güle kullan sevdacım. Umarım tavsiyene uyup aynısını kullanan çok olur..Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ablacım. Sevgiler :)

      Sil
  3. Güle güle kullan, Mac ürünlerini seviyorum (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ben de seviyorum :)

      Sil
  4. Ben de Msf'i kullanıyorum ama bitmek üzere. O bittikten sonra bunu mutlaka deneyeceğim. Güle güle kullan ablacım =)

    YanıtlaSil
  5. Canım açıkçası pek Mac ürünlerini bilmiyorum, o an uygulamada gözüme güzel gözükünce bunu aldım. Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)