19 Ekim 2013 Cumartesi

MAC Paint Pot Painterly

Paint Pot Mac'in çabuk kuruyan, kremsi bir far serisi. Uzun süre kalıcıdır ve renkler canlılığını korur. Ağırlık yaratmadan bir örtücülük sağlar ve sürümü kolaydır, hemen yayılır. 
Painterly bu serinin far bazı olarak kullanılan rengi. 
Genelde parmak uçlarım ile sürsem de arada sırada fırça ile sürebiliyorum, her iki şekilde de çok kolay dağılıyor. üzerine sürülen farın rengini canlandırıp, belirginleştirip, kalıcılığını arttırıyor. Benim göz kapaklarım kuru, genelde farlar ile ilgili sorun yaşamıyorum zaten. Göz kapakları yağlı olan bir arkadaşım Painterly kullanıyor ve üzerine sürdüğü bütün farlar ancak 1-2 saat dayanıyor, hemen çizgilenme ve birikme yapıyor. Yani yağlı göz kapakları için pek uygun bir ürün değil.
Yoğun bir yapısı olduğu için sadece Painterly sürüp üzerine göz kalemi uyguladığım da oluyor. Göz kapağının rengini eşitliyor, sarımsı-bej görünen göz kapaklarımı canlandırıyor. 
Bu fotoğrafı çekeli uzun zaman oldu, severek ve düzenli kullandığım nadir ürünlerden. Buna rağmen gözle görülür bir azalma olmadı ambalajda. Oldukça bereketli olduğunu düşünüyorum.
MAC Paint Pot Painterly 5 gr ve satış fiyatı 54 TL. Yine bu fiyatı hakettiğini düşündüğüm ürünlerden.
***********
1 Çanta Dolusu Hediye çekilişinde son 2 gün katılmadıysanız buradan 
*****************************
Sosyal Medya Hesaplarım

6 yorum:

  1. Nasıl istiyorum bunu !! Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, umarım sen de alırsın :)

      Sil
  2. Bu rengini sevmiyorum ama construcktivist bayılarak kullandığım bir renk..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O rengi bilmiyorum hemen bakıyorum

      Sil
  3. Başarılı bir baz olduğunu düşünmesem de sırf renk eşitlemesi özelliğinden ötürü makyajlarımın olmazsa olmazı. Bitse yine gider alırım çok seviyorum =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çizgilenme yapmıyor ama çizgilenme yaptığını gördüm canım, bence de çok başarılı değil ama renk eşitleme kısmına katılıyorum :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)