20 Ekim 2013 Pazar

Lancome DreamTone Serum

İlk pigmentasyon düzenleyici. Koyu lekeler, cilt tonu eşitsizliği, renk düzensizliği.

Lancome, kadınların mükemmel cilt arzusu arayışına eşsiz bir yanıt olarak cilt tonunu düzenleyen ilk cilt bakımı DreamTone'u yarattı. DreamTone cildinizin doğal güzelliğini ortaya çıkarırken, aynı zamanda makyajsız dışarı çıkacak kadar özgür ve cesur yeni dünya kadınını yaratıyor.

DreamTone koyu lekeler üzerinde sonuç veren en iyi ürün; 4 haftada lekelerin büyüklüklerini yarıya indirir. Bu genel leke ürünleri iddiasından 3 kat daha hızlı bir sonuçtur.
TEKNOLOJİ:

1. Triple Action (molekül) teknolojisi ile tüm cilt profillerinin renk düzensizliklerine etki eder

2. Pigment profillerine özgü problemlere özel aktif içerikler. (Mikro alg özü, maitake mantarı özü, salisilik asit türevi)
12 Haftalık kullanım sonrası, 4 haftalık kalıcı etki. Koyu lekeler yeniden belirmiyor.
Lancome laboratuvarları tarafından belirlenen 3 farklı pigmentasyon profili üzerinde etkili, açık ten rengi, buğday ten rengi ve koyu ten rengi ilk cilt bakım ürünü olma özelliğini taşıyor. DreamTone'un 3 özel formülü mükemmel bir performans gösterdi. Cildin doğal güzelliği ortaya çıkarırken kadınların sadece hayal edebildiği kalitede bir cilt yarattı.
Hayalinizdeki Cilt, Makyajsız Olsanız Bile Lancome DreamTone'un sloganı. DreamTone ile cilt tonunu eşitlemek için kapatıcı bir ürün kullanmaya gerek kalmayacak.
DreamTone ilk elime geçtiğinde tatildeydim. Tamamen düzensiz günler geçiriyordum, geç yatıp erken kalkmak düzensiz beslenmek v.s. gibi. Bu yüzden eve dönünce başlamak istedim. 1 hafta önce kullanmaya başladım. 8 hafta düzenli kullanımda koyu lekelerde %66 azalma vaadediyor. Bu yüzden bir kaç hafta daha düzenli kullanıp yorumlamak istiyorum.
Beni Lancome DreamTone'la tanıştırdıkları için Yöntem PR'a teşekkür ederim.
**********
Sosyal Medya Hesaplarım

6 yorum:

  1. Güzel bir ürüne benziyor, güneş lekelerim daha doğrusu güneşte çoğalan çillerim yüzünden ya da bilemiyorum teknik adı ne ise :))) kapatıcı kullanmadan dışarı çıkamıyorum. Denemek gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım, umarım vaatlerini yerine getiriyordur da kapatıcılardan fondötenlerden kurtuluruz :)

      Sil
  2. Bende merak ediyourum bu ürünü. Yüzümün 1-2 bölgesinde koyu lekeler var iyi gelir mi bilemiyorum. Bakalım deneyen arkadaslarda sonuc ne olacak =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakında gelecek canım yorumlar, bakalım neler olacak :)

      Sil
  3. Çok merak ettiğim bir ürün. Yorumlarını merakla bekliyorum =) Güle güle kullan =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, ben de merak ediyorum sonucu :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)