28 Ekim 2013 Pazartesi

Kiehl's Midnight Recovery Concentrate

Doğal yollardan elde edilmiş, etkili ve paraben içermeyen bu bitkisel konsantre, cildin sabah daha genç görünmesini sağlamak için tüm gece boyunca cilt bariyerini yenilemek, onarmak ve tazelemek için çalışır. Yenileyici bitkisel yağların, dengeleyici ve antioksidan etkileri ile bilinen esansiyal yağların bir karışımı olan bu ürün, cildin doğal gece etkinliği ile birlikte çalışarak cildin sabaha kadar önemli oranda yenilenmesine yardımcı olur. Cilde sağlıklı görünümünü etkin bir biçimde geri kazandırır ve sabaha daha pürüzsüz, genç ve daha canlı görünmesini sağlar.
Midnight Recovery Concentrate Gece Bakım iksiri olarak lanse edilen iddialı bir ürün. Damlalıkla uygulanan ve gece yatmadan önce 2-3 damla olarak elde ısıtılarak kullanılması önerilen bir yağ. Benim cildim yağlıya dönük karma, yüzümde akne izleri, hassas cildim nedeni ile kırmızılıklar ve zaman zaman oluşan aktif akneler var. Ve cildim mat.
Ben hemen her gece kullandım diyemem ama uzun bir süredir düzenli olarak kullanıyorum. Bu arada ürünün oldukça bereketli olduğunu söyleyebilirim. Daha yarısına bile gelmedim nerede ise. Son tatilime çıkarken yanıma almadım ve döndüğümde de kullanmadım. Yani yaklaşık 1 aydır da kullanmıyorum.
Öncelikle çok hafif yapılı, lavanta kokulu bir yağ. İlk kullandığım andan itibaren cildim yumuşacık oldu. Kullandığım dönemde yüzümdeki kızarıklıklar hafifledi, cildim daha aydınlık bir görünüme kavuştu. Akne izlerim ile ilgili düzelme olmadı ama bir miktar hafifledi diyebilirim. Fakat şu da var, benim izlerim ve lekelerim maalesef biraz geç açılıyor, bu konuda tedavi edici bütün ürünlere geç cevap veriyorum. Leke için ürün kullanan yakınlarım ile aynı anlarda aynı ürünlerle deneme yaptık bir süre, oradan biliyorum. Zaten bir kaç sene önce elimi yaktığımda doktor hem geç hem de oldukça ilginç bir iyileşme süreci geçirdiğimi söylemişti. 
Dediğim gibi kullandığım süreçte cildime iyi geldiğini farkettim. Fakat tatile gittiğim dönemde bırakmam ile birlikte maalesef cildim eskiye döndü. Sanırım ara vermeden sürekli kullanmak gerekiyor. O yüzden bu günlerde yeniden başlamak istiyorum.. Yani ilk hedefim Gece Bakım İksiri'mi bitirmek.
Satış Fiyatı 119 TLdir.

*** Ürün denemem için Kiehl's tarafından gönderilmiştir.

Sosyal Medya Hesaplarım

8 yorum:

  1. Kiehls ürünlerini genelde seviyorum ama bu ürün için aynı şeyi söyleyemiyorum. 1 gün bile kullanmasam cildim eski haline dönüyor. Vaat ettiği gibi etkisini de göremedim. Tam boyunu almadım ama testerlarla 1 ay boyunca denedim. Benim cildime etkisi olmadı ne yazık ki:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef canım ara verdiğin an eski haline dönüyor. Benim alerjik kırmızılıklar vardı onlara iyi geldi. Kötü olmuş sana iyi gelmemesi :(

      Sil
  2. Canım genelde bu tür serumlarda hep bu sorun oluyor, uzun süreli ve devamlı kullanım gerekiyor ancak etkilerin çok kısa süreli olması da beklenmez tabii...Aslında tam boyunu almayı düşündüğüm bir üründü ama son zamanlarda okuduğum yorumlardan sonra kafamda soru işaretleri oluştu :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım maalesef bırakınca kısa bir sürede eski haline dönüyor cilt. Verdiği aydınlık parlak görünüm güzel, henüz yarısından fazlası duruyorken bitireceğim ama bitince eskiye dönmek kötü :(

      Sil
  3. Kiehls ürünlerini hiç kullanmadım ama çok merak ediyorum. Ara verdiğin dönemde etkisini kaybetmesi kötü olmuş. 120 tl de az para değil ki :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı ürünleri çok güzel Kiehl's in ama bunda maalesef etki güzel ama bırakınca eskiye dönmek kötü :( Dediğin gibi 120 TLde az para değil :(

      Sil
  4. Kiehls ürünlerini iyi diye okudum hep fiyatıda baya varmış ama etki ettikten sonra önemli değil gerçi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı ürünleri çok güzel canım

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)