14 Ekim 2013 Pazartesi

Bitenler #41

Huhuhu, bu kadar kısa sürede bir bitenler yazısı daha. Uzun süredir bitmemekte direnen ürünler bir anda aynı anda bitiverdiler. Üstelik sırada bitmek üzere olanlar var. Yani yakınlarda bir bitenler daha yazarım sanırım :)
Flormar 424 Oje; Resmen dibine kadar kullandım ben bu ojeyi. Zaten ben oje bitirmekle bilinirim buralarda :) Yazısı için burdan
Vichy Normaderm Nemlendirici; Daha önce kullanıp sevdiğim bir nemlendirici idi. 
Golden Rose Sweet Color 53 Oje; Minik ojeleri seviyorum, çabuk bitiyorlar :) Yazısı burada
Gabrini Multivitamin 402 Oje; Şerit simli oje. Yapısı bir tuhaftı, durdukça daha da tuhaf oldu. Uhu gibi, yapış yapış. Yazısı için buradan
Colleen Simli Oje; Bununda durdukça yapısı bir tuhaf oldu. Yazısı için buradan 
Balea El ve Tırnak Kremi; Yazısı burada
Beauty Formulas Çikolatalı Maske; Yazısı burada
Daffny Şampuan & Duş Jeli; Hem şampuan hem duş jeli vaadi tuhaf geldi, duş jeli olarak kullandım.
Kiehl's BB Krem; Kiehl's in testerlarını seviyorum içindeki ürünü defalarca kullanabiliyorum. Bu BB krem kullandığım diğer BB kremlere göre daha yoğun yapıda bu yüzden de daha kapatıcı. Yine kullandığım diğer BB kremlere göre kıyaslarsam daha mat yapıda. Benim yaz kış kullanabileceğim bir ürün. Sevdim, tam boyunu alabilirim.
Kiehl's Orange Flower & Lychee Boy Cleanser; Miss gibi kokan güzel bir vücut temizleyici. 
Elidor Belirgin Bukleler Durulanmayan Saç Kremi; Yazısı burada
Cettua T&U Bantlar; Burun bandı diye yanlışlıkla sepete atmışım. Evde farkedince (bir kaç gün sonra) bunları da burun bandı olarak kullandım.
Loreal Pure Zone Yıkama Jeli; Açıkçası pedi için almıştım. Ama yıkama jeli olarakta sevdim. 
L'occitane Sabun; Kokusuz, kurutmayan güzel bir sabun.
Flormar Cila; Baz olarak kullandım.
Bitsin diye gözünün içine baktığım pudram ve mascaram hala yaşıyor :) Bitseler de onları da yazsam.
****************************

 Otacı çekilişinde katılım için son gün. Hediyeler çok güzel. Hem de tam 3 kişiye hediye var. 
Sosyal Medya Hesaplarım

16 yorum:

  1. Gözün aydın. ^.^ Ah ben de bir yazabilsem bitenlerimi. :) Büyük olasılıkla 2'ye bölüp yazmam gerekecek artık. :) Neyse bunlar bitsin de yenileri, daha güzelleri gelsin di mi? ^.^ Hmm, bir de bitirdiğin ojeler için ayrıca tebrik etmek istiyorum. :) Ben bu zamana kadar yalnızca bir ojemin başından birazcık azaldığını gördüm, o da üzerime dökülmüştü sürerken, o sayede azalmıştı yani. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) O kadar çok ürün bitirdin yani, bravo o zaman :) Ben bir ojeye takıp çoğunlukla onu kullanıyorum böylece bitiyor :)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. E 3 aydır biriktiriyorum, dile kolay. :) Project panımdan da dibinde kalan ürünlerim vs vardı, birikti el mecbur. Onlar birikti de yazan yok işte. :) Neyse, darısı diğer bitenlerimizin başına. ^.^ Mutlu bayramlar. ;)

      Sil
  2. wooooo gelsin yeniler tatlım:))))

    YanıtlaSil
  3. Mahşallah, bol bol biten yazısı. Benimde bitiremedim başlıca 2 ürün ruj ve pudra sanırım =D Oje de pek sık bitmez genelde bouzlur :)))) Tebrik ediyorum seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyaj malzemesine herşeyi çok zor bitiriyorum. Oje de çok iyiyim :)

      Sil
  4. Gözün aydınn :) Kiehls ürünlerini bende çok merak ediyorum. Elimde tester ürünleri var. Ama en çok bb kremi ilgimi çekiyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) Bb kremi ben çok beğendim. Bu arada Kiehl's testerları da harika, içi dolu dolu bir çok kez kulalnıp fikir sahibi olabiliyorsun.

      Sil
  5. bitirmek gibisi varmı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özgecim 1- bitirmek 2- kenara ayırdığım boş ambalajların fotosunu çekip pat diye keyifle çöpe atmak gibisi yok :)

      Sil
  6. Şeritli oje çok güzelmiş gerçekten. Bu tip ojeleri çıkarması zor diye biliyorum ama bunlar için değer sanki :)
    İyi Bayramlar Tatlım! Öpüyorum! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım dediğin gibi güzel ama çıkarması zor maalesef. İyi bayramlar canım ben de öptüm :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)