11 Ekim 2013 Cuma

Bitenler #40

Son zamanlarda ürün bitirememekten çıldırmış birinin dramını göreceksiniz az sonra. Bitmeyen fondöten, mascara, bb krem falan mı yapmışlar ben de mi bir problem var bilemedim :) Ben de elimde bulunan testerları ayrıştırdım, kullanabileceklerimi ayırdım, bazılarını denedim, not aldım. Bakalım neler denemişim :)
Nesia El ve Vücut Kremi; El kremi olarak kullandım ve yapısını da nemlendirmesini de sevdim. 
Wellmaxx Hyaluron Perfect Eye Jel;  Bir kaç sefer kullandığım bu jel sürer sürmez göz çevresinde bir gerginlik oluşturuyor. Fakat daha pürüzsüz bir görünüm veriyor. Uzun vadede etkili olacağına inandığım bir ürün. Denenecekler listesinde.
Wellmaxx Hyaluron Anti-Age Day & Night Absolute Cream Rich; Öncelikle kokusu harika. Kolay emilmiyor ve yapışkan bir his bırakıyor. Fakat sonrasında cilt yumuşacık, ipek gibi oluyor.
Acnecinamide Yüz Yıkama Jeli; Yazısı burada Severek kullanıyorum. Tam boyu bitmek üzere.
Daffny El Kremi; İlk elime aldığımda katı, ilk başta zor sürülüyor gibi. Sonra ısınınca yumuşuyor ve kolaycacık dağılıyor. Nemlendirmesi güzel. Sevdim. 
Missha Perfect BB Krem; Bitmeyen BB kremi bitirdim sonunda :) Üstelikte 20 gr, bunu bile bitiremedim düşünün. Yazısı burada
Kiehl's Calendula Herbal Extract Tonik;  Yazısı burada
Wellmaxx Hyaluron Anti Age Moist Intense Gel Concentrate; Gerginlik hissi verse de nemlendirmesi de çok iyi. Biraz yapış yapış bir his bırakıyor.

Lierac Coherence Lır Kızıl Ötesi Lifting Etki; Toparlayıcı sıkılaştırıcı bir krem ama bu kadar kısa sürede zaten bu etkiyi görmem mümkün değil. Sadece şunu söyleyeyim, kokusu çok ağır, parfümünü bol eklemişler.

Acnecinamide Yüz Yıkama Jeli; (5 ürün biriktirip fotoğraf çekiyorum, bir kaç tane tester olunca bir tanesi de bu kareye girmiş )Yazısı burada Severek kullanıyorum. Tam boyu bitmek üzere. 
Colgate Optic White; Evdekilerin beğendiği ama benim beyazlatma adına pek bir özelliğini görmediğim bir diş macunu. 
Kiehls's Orange Flower Lychee Vücut Kremi; Kokusu, yapısı, nemlendirmesi çok güzel.
Rosense Ayak Bakım Kremi; 1 kullanımlık olmasaydı iyiydi :)
Rosence Nemlendirici Krem; Yine 1 kullanımlık kremlerden biri. bazı firmalar çok cimri :)
Loreal  Crea Krem Far; Çok güzel bir fardı severek kullandım. Ama alalı çok olmuştu, vedalaştık :)
Bir sonraki bitenler yazısında görüşmek üzere :)
************************************
 Otacı çekilişinde katılım için son 3 gün. Hediyeler çok güzel. Hem de tam 3 kişiye hediye var. 
Sosyal Medya Hesaplarım

14 yorum:

  1. Kiehl'sın bu toniğini ben de çok beğenmemiştim. Optik beyazı diğer macunlara göre daha başarılı buldum. Ama pek beyazlattığını söyleyemeyeceğim. Biten ürünler yazısı güzel oluyor. Yenileri gelir inş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım optik beyazı diş beyazlatma vaadine göre değerlendirdim beğenmedim. benim tercihim Colgate Total. Hassas dişler için, soğuk-sıcak hassasiyeti konusunda iyi. Bir de diş eti koruması var. Ben çok beğeniyorum onu. Çok teşekkürler, gelsin yeniler :)

      Sil
  2. Renkli kozmetik de bitirmişsin, haksızlık etme bence kendine ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ya araya kaynadı ama bilmiyorum daha çok şey bitsin istiyorum :)

      Sil
  3. çok güzel bi bitenler yazıı olmuş elnize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Böyle çok makyaj malzememiz olursa bitmez tabii :) Olsun yine de bir sürü şey bitmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım, almayı azalttım o yüzden. Almayı tamamen bitirmek mümkün olmuyor tabi de azaltmakta başarımdır yani :)

      Sil
  5. Olsun gene de bir sürü şey denemişsin abla =) En merak ettiklerim Kiehls ve missha =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de içimi öyle rahatlatıyorum zaten canım :) Kiehls'in çok güzel ürünleri :)

      Sil
  6. Bir sürü ürün hakkında fikir edindim sayende. Missha ben de kullanıyorum ve çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Missha genelde çok beğeniliyor

      Sil
  7. Ben hiç renkli kozmetik bitirmedim :) bence de bitmeyen bb krem ve rimel falan var bizde onları kullanıyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de işte arada bir bitiriyorum, nadir yani :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)