15 Ekim 2013 Salı

Bayram Mesajınız Var ve Otacı Çekilişi İle İlgili Bilgi

Sevdiklerinizle beraber geçireceğiniz, bol ziyaretli, geleninizin- gideninizin çok olduğu, büyüklerinizin ellerinden küçüklerin yanaklarından bol bol öpeceğiniz, bol harçlık vereceğiniz (harçlık önemli:D), şeker, çikolata dağıtacağınız, bol bol baklava, şeker, çikolata yiyeceğiniz bayram gibi bir bayram diliyorum.
İyi bayramlar 

Bayramda da paylaşımlarım devam ediyor olacak. Bu bayram evimdeyim ve bayram tatilimi bloguma adamayı düşünüyorum :)
*********************************

Otacı'dan 3 kişiye hediyeler verdiğimiz çekilişe katılım dün itibari ile sona erdi. Bayram tatili olması nedeni ile kazananları 21 ya da 22 Ekim'de duyuracağız. 
Katılan herkese çok teşekkür ediyorum. Hala kimin kazandığı belli değil, çekilişi 20sinde yapıp firma ile paylaşmayı düşünüyorum. Bakalım şanslı kişiler kimler olacak?
Devam eden 1 Çanta Dolusu Hediye çekilişine katılmadıysanız buradan 
*****************************
Sosyal Medya Hesaplarım

7 yorum:

  1. Merhaba,ben Otacı çekilişinize katılmıştım ama yorumum gözükmüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, katılımlar yorum yolu ile değil form cevaplamıştınız. İsminiz var listede, bol şans diliyorum :)

      Sil
    2. Pardon,çok teşekkür ederim :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)