29 Ekim 2013 Salı

Arzum Softy Epilasyon Aleti

Merhabalar,
Öncelikle en büyük bayramımız Cumhuriyetimizin 90. yılı kutlu olsun. Daha nice nice yıllara hep birlikte coşku ile gireriz inşallah. 
Tavsiye Kanalı'nın Dshopping ile birlikte düzenlediği ''4 Melek Sizin İçin Deniyor'' kampanyasının 4 meleğinden biri ben oldum ve seçmiş olduğum Arzum Arzum Softy Epilasyon Aleti bayram öncesi bana ulaştı.
Kutunun üzerinde ki görselde renkler pembe olduğundan pembe olduğunu düşündüm ama içinde yeşil detaylı çıkınca nedense çok sevindim. Kibar dizaynı, renkleri ve hafifliği ile benden ilk olumlu puanı aldı. 
Daha önce başka markanın 2 farklı model epilasyon cihazını kullandım. İkisi ile de ancak tamamen arızalanıp kullanılamaz hale gelince vedalaşmak zorunda kaldık. En son kullandığım çöpe gidince ben epilasyon cihazı konusunda arayışa girdim hali ile. Üzerine Dshopping ve Tavsiye Kanalı'ndan böyle bir teklif gelince şansımı epilasyon cihazında denemeye karar verdim.
0,5 mm ''lik en kısa tüyleri bile alan 36 cımbızlı disk sistemi , 2 farklı hız ayarı ve hassas bölgeler için özel traş başlığı gibi özellikleri bulunan Arzum Softy Epiasyon Cihazı, dudak üstü tüyleri gibi hassas tüyleri almak için özel olarak geliştirilmiş. Özel uçları sayesinde batık tüyleri kaldırarak cımbızları ile çekilmesini sağlıyor. Acıyı azaltan masaj uçları sayesinde epilasyon sürecini kolaylaştırıyor.
Benim epilasyon sürecindeki en büyük sıkıntım sık sık etek giydiğim için kısa tüyleri bile alabilecek bir yol bulmak oluyor. Arzum Softy Epilasyon cihazı sayesinde bu sorunum ortadan kalktı. Daha pahalı ürünlere göre uygun fiyatı ve performansını düşününce kesinlikle tavsiye edebileceğim bir ürün oldu. 
Arzum Softy Epilasyon Cihazı şu anda D Shopping'de indirimde, epilasyon cihazı ile ilgili arayışta olan varsa şuradan bakabilirsiniz.
Tavsiye Kanalı ve D Shopping'e çok teşekkür ediyorum.
Tavsiye Kanalı'ya üye olup, Tavsiye Meleği olmak isterseniz buradan
D Shopping için buradan

Sosyal Medya Hesaplarım

8 yorum:

  1. Ağdada gram canı yanmayan biri olarak epilasyon aleti vücuduma değdiği an ağlayıyorum ben canım çok yanıyor.:) Ama denemek istedim şimdi.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben herhalde alıştım canım canım yanmıyor hiç

      Sil
  2. Çok sevimli görünüyor =) Güle güle kullan ablacım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tasarımını ben de beğendim canım, minicik bir şey :) teşekkürler

      Sil
  3. Arzum ürünlerinden çok memnunum ben de güle güle kullan canım benim :) Rengi de çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengini de tasarımını da çok sevdim ben. Teşekkürler canım :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)