14 Ekim 2013 Pazartesi

3 Şanslı Kişiye Otacı'dan Hediyelerimiz Var (ÇEKİLİŞ KAPANDI)

Otacı'yı duymayan, bilmeyen kaldı mı? Ya da bugüne kadar hiç ürününü kullanmayan? Eskiden bitkisel şampuan veya pastil dendi mi ilk akla gelen firma Otacı olurdu. Ben bugüne kadar bir sürü ürününü kullandım ve bitkisel kozmetik demek Otacı demek bana göre.
Otacı hakkında bilgiler şöyle,
İnsan sağlığını her zaman ön planda tutarak büyüyen Otacı A.Ş. temelleri 1955 yılında atılmıştır. Otacı, geleneksel tedavi yöntemlerini modern teknoloji ile birleştirerek ürünler üreten ve konusunda Türkiye'nin özgün ve güvenilir bir markasıdır. Yerli ilaç üretiminde ilk patent alan marka da Otacı'dır. Ürünlerimiz ilaç hassasiyetinde Bandırma'da bulunan kendimize ait tesislerimizde GMP kurallarına ve ISO standartlarına göre üretilmektedir. Otacı markasının ilk ürünü 32 yıl önce piyasaya çıkan bitkisel pastillerdir. Pastilleri bitkisel şampuanlar izlemiştir. Otacı A.Ş. olarak her ürünümüzü iftiharla, güvenle piyasaya sunmakta ve sürekli ürün gamına yeni ürünler eklemekteyiz. 
Tüm ürünlerimiz,
-hayvanlar üzerinde test edilmeden geliştirilmiştir. 
-renklendirici ve boyar madde içermemektedir.
-dermatolojik testleri yapılmıştır.
Son zamanlarda yeni ürünler ve özellikle Argan yağlı ürünlerle atağa geçen Otacı'dan sizlere hediyelerimiz var.



3 Şanslı kişi bu güzel hediyelerin sahibi olacak. Çekiliş için şartlarımız çok kolay;
*Blogumun izleyicisi olmanız
**Otacı facebook sayfasını takibe alıp, sayfayı facebook profilinizde paylaşmanız. 
***Aşağıdaki formu doldurup ''Gönder''e bastığınızda çekilişimize katılmış oluyorsunuz.
Çekiliş süresi 15 gündür. (14 Ekim saat 23:59 itibari ile sona erecektir.)
Kargo Otacı firmasına aittir. Yurt dışı gönderim yapılamamaktadır.
Tüm katılımcılara iyi şanslar diliyorum.

18 yorum:

  1. Otacının argan yağını merak ediyorum. avonun kini kullanıyorum ama başka marka denmediğim için gözüm dısarda =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de merak edip almıştım ama hala sıra gelmedi :)

      Sil
  2. ne güzel bir çekiliş bu canım.

    YanıtlaSil
  3. Bak pastilleri unutmuşum ben :)) Çok da kullanırdım halbuki :)
    Saç dökülmesi için şampuanının methini çok duydum ama bir türlü sıra gelip de deneyemedim :s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım çok, okaliptüslü müydü bir tanesi acayip nefes açıyordu :) O şampuanı ben de deneyeceğim

      Sil
  4. Ben de hep avonun arganını kullandım,memnunum diye başka marka denemedim umarım deneme şansını yakalarım :) ben de bloguma beklerim = http://cadininikizi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabai iadey-i ziyaret için geleceğim mutlaka. Bol şans.

      Sil
  5. argan yağına bayılıyorum zaten.süper çekiliş olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben fazla deneyimleyemedim. Çekilişe de beklerim

      Sil
  6. ne güzel hediyeler bunlar şartları inceleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman katılmanı bekliyorum :)

      Sil
  7. mimin var bendeeee.
    görmedin tabeee.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Deep, yorumunu gördüm ama çok yoğunum, en kısa zamanda uğruyorum bloguna ve mim'imi alıp geri dönüyorum. Çok teşekkürler :)

      Sil
  8. Bunları çok merak ediyordum. Süper. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katıldıysanız iyi şanslar :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)