28 Ekim 2013 Pazartesi

1 Kişiye Turuncu Kasa'dan Jane Iredale Disappear Concealer Hediye ---KAPANDI---

Merhabalar arkadaşlar,
Turuncu Kasa'dan size harika bir hediyemiz var. 1 şanslı kişiye Jane Iredale Disappear Concealer hediye ediyoruz.
Jane Iredale Disappear Concealer temiz içerikli bir kapatıcı ve akneli ciltler için dermatologlar tarafından da önerilen bir ürün.  
Özelliklerine bakalım hemen,
İçeriğindeki zengin mineral seçeneği ile geliştirilmiş olan Jane Iredale Disappear Concealer with Green Tea Extract cildiniz ile mükemmel uyum sağlar.
Üstün kapatma ve uygulama yeteneği ile vazgeçemeyeceğiniz likit kapatıcı
Cilt kusurlarını, hiperpigmentasyon gösteren noktaları, morlukları ve kırışıkları anında kapatır.
Zengin nem terapisi sunar.
İçeriğindeki yeşil çay özleri sayesinde cilt daima canlı, aydınlık ve zinde bir görünüm kazanır.
Yaşlanma belirtilerini iyileştiren ve kapatan bu ürün en hassas ciltlerle bile uyum içerisinde çalışır.
Dermotolojik olarak test edilmiştir.
Alerjik reaksiyon gösterme riski en aza indirgenmiştir.
Eşsiz bir makyaj tamamlayıcısıdır.
İçeriğindeki epidermisin ile gözenekleri sıkılaştırır ve siyah nokta oluşumunu engeller.
Cildin doğal savunmasını destekler.
Anti-enflamatuar etkisi sayesinde bakterilerin oluşturabileceği zemini ortadan kaldırır.
Akmaz ve cilde yapışmaz.
Yapay ve maske görünümü oluşturmaz.

Eğer tam benim aradığım kapatıcı diyorsanız ve çekilişimize katılmak isterseniz şartlarımız çok kolay
*Blogumun izleyicisi olmanız
* http://blog.turuncukasa.com/ 'a üye olup takip etmeniz
*https://www.facebook.com/turuncukasa yada https://twitter.com/TuruncuKasa adreslerinden en az birini takibe almanız
Yukarıdaki şartları yerine getirdikten sonra aşağıdaki formu doldurup ''gönder''e bastığınızda çekilişimize katılmış olacaksınız.
Çekiliş süresi 20 gündür. (16 Kasım 23:59'da katılım sona erecektir.)
Kargo Turuncu Kasa firmasına aittir.
Herkese iyi şanslar diliyorum.

Bu arada Turuncu Kasa'da Bioderma Sensibio H2O indirimi var. %71 lik bu indirimi kaçırmayın kızlar

12 yorum:

  1. Katıldımmm :) Haydi hayırlısı inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. Çok merak ediyorum bu concealerı bu sefer bana çıksın =))

    YanıtlaSil
  3. nayır olamaz, bana çıksın :P =)

    YanıtlaSil
  4. Katılıcam kı katılıcam kı :D

    YanıtlaSil
  5. katıldım herkese bol şans

    YanıtlaSil
  6. izleyicinizim. turuncu kasa bloguyu takip ediyorum. twitterdan takip ediyorum. çekilişi de duyurdum.

    https://twitter.com/sosyetepazarim

    selda akçay
    sosyetepazarim@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. şartları tamamladım formu doldurdum denizguner77@hotmail.com

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)