12 Eylül 2013 Perşembe

Yves Rocher Ekspres Göz Makyaj Temizleyici

Yoğun göz makyajını bile kolayca temizleyin!
En yoğun göz makyajını bile iz bırakmadan temizler.Suya dayanıklı makyajı kolayca temizlemek üzere formüle edilmiştir. 
Organik Peygamber Çiçeği suyu içeren formülü ile göz makyajınızı temizlerken hassas göz çevrenizi yatıştırır ve rahatlatır 

Kullanmadan önce çalkalayınız. Pamuk yardımıyla uygulanır. Durulama gerektirmez.


...Ve dahası: Çift dokulu formülü ekspres temizlik sağlar.
Bu göz makyajı temizleyicisini ilk olarak geçen sene Sevgili Özge'de görmüş ve doğum günü kampanyasından yararlanıp (2 al 1 öde ya da 4 al 2 öde) almıştım. Geçen sene aldığım şu günlerde bitmek üzere. Çok memnun kalınca üzerine yine bir kampanyadan yararlanıp (1+1 kampanyası)  Pure System Tonik ile birlikte 1 tane daha aldım. Yves Rocher'in bir blogger etkinliğinde de bu temizleyiciden hediye edilince çok mutlu oldum.
Çift fazlı bir temizleyici. Hafifçe çalkaladıktan sonra pamuğa döküyorum ve en yoğun göz makyajımı hatta suya dayanıklı mascaralaramı bile zorlanmadan çıkarıyor. Tahriş, alerji yapmıyor ve makyaj kalıntısı da bırakmıyor. 
Kullandıktan sonra göz çevremde yağlı bir his bırakıyor fakat ben yüzümü makyaj temizleyicilerle sildikten sonra mutlaka yıkadığım için bir sorun yaşamıyorum bu konuda. 
Şu gördüğünüz hiç açılmamış temizleyicilerden birini daha bitirirsem ilk indirim döneminde stoklamayı düşünüyorum :)
Bu ürünün satış fiyatı 24,90 TL, benim gibi kampanya ve indirim dönemlerini takip ederseniz daha uygun fiyata da alabilirsiniz.

14 yorum:

  1. Ben de bunu kullanıyorum çok da memnunum ama başka ürünler stokladığımdan bitince almıcam sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için şimdilik sadece bu var :) Uygun fiyata yakalarsam stoklarım ben.

      Sil
  2. ah ben tenbel evime uzak diye YVES ROCHERE ugramiyorum.aklima bu da girdi canim.harika da gozukuyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyleyim ama, uzakta olana gitmiyorum, üşeniyorum :(

      Sil
  3. Bende bu ürünü severek kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  4. Bir çok kişide bu ürünün yorumunu okudum.Memnun kalmayan yok denecek kadar az.Oldukça başarılı anlaşılan.Çekilişim var katılmak istersen beklerim,
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, genel olarak memnun olan daha çok. Artık çekilişlere katılmıyorum canım, hayırlı olsun çekilişin bu arada :)

      Sil
  5. çok başarılı bir ürün bu. kendime de sevdiklerime de kampanyalarda alıp alıp dağıtıyorum sürekli:)her daim stokta bulunduruyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok başarılı buldum, artık her kampanyadan ben de alacağım :)

      Sil
  6. Canım çok güzel bir ürünmüş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, ben çok memnunum :)

      Sil
  7. bu urunu kısında gormustum blogunda ya da benzettim:)cok guzel bir urun sanırım kesinlikle denemeli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki Yves Rocher etkinliğinde hediye olarak verilmişti onu görmüşsündür. İlk defa yazıyorum ama ürün çok iyi. Olumsuz hiç yorum okumadım desem yeri hakkında :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)