27 Eylül 2013 Cuma

The Body Shop Duo Macadamia Body Butter

The Body Shop Duo Macadamia Body Butter / Kuru ve Normal Ciltler İçin
Şekerli esanslardan hoşlanıyorsanız, sizi esansıyla saracak Macadamia’yı kesinlikle beğeneceksiniz. Macadamia ağacı, Avustralya’nın yerel bir fındık ağacı olup, özü cilt tarafından çabukça emilebilen bir formüle sahiptir. Şimdi Macadamia fındık yağı vücudunuzun her noktasına bakım yapmak için sizleri bekliyor.
Evet, biz ailecek vücut kremi canavarıyız. Özellikle de annem. Hop bir bakıyorum bitmiş kremler, 10 kere sürsem kâr, o kadar çabuk bitiriyor.
Body Shoptan bir kaç tane body butter kullandım ve hepsini de çok sevdim. Macadamia Duo body butterın nefis bir kokusu var. Yağlı bir kalıntı bırakmadan hızla emiliyor. Yapısı, yoğunluğu harika. Özellikle tatilde çok işime yaradı. Bacaklara, dirseklere, ellerime, ayaklarıma kullandım. Kuru bir cildiniz varsa kesinlikle denemelisiniz. 
Ocak ayında yapılan bir Body Shop indiriminde 38TL den 11TL ye düşmüştü. Ben bu şekilde aldım, Body Shop ürünlerini denemek isteyenlere kampanyaları takip etmelerini öneririm. 
Görsel Body Shop web sayfasından alınmıştır.

14 yorum:

  1. Oyy süper çok zevklisin bunda gözüm kalmıştı ama sweet pea çeşidini aldım bitsin buna geçicem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Sweet pea yi merak ettim ben de gittiğimde koklamam denemem lazım :) Bu gerçekten çok güzel

      Sil
  2. Bir de ben denk gelebilsem şu body shop indirimlerine:( Güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım artık özellikle takip ediyorum facebook ve twitterdan haberim oluyor hemen. Teşekkürler canım

      Sil
  3. Ben de hiç denk gelemiyorum TBS indirimlerine. Body butterlarını çok merak ediyorum ama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim gibi özellikle takip et facebooktan özellikle. Ben de hep kaçırıyordum. Body butterları harika :)

      Sil
  4. Cnm ben kokusunu cok seviyorum gule gule kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de çok güzel kokusu teşekkürler canım :)

      Sil
  5. Bende severek kullaniyorum :)
    Harika

    YanıtlaSil
  6. Çileklisini kullanmıştım ama bu da aklımda
    Ben de yakalayamayanlardanım o indirimleri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çileklisini denemedim de kullanmadım da

      Sil
  7. Güle güle kullan canım. Benimde aynı seriden bir vanilyam var ama elimdekileri bitiriip açamadım bir türlü. Almakta iyi bitirmekte çok kötüyüm ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah aynı ben almakta iyi bitirmekte kötü. Vücut kremlerini annem bitiriyor da rahatım :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)