22 Eylül 2013 Pazar

Rossmann Fuss Wohl Ayak Bakım Balsamı

Vaatleri;
Mentol ve okaliptüs yağı içerir. Kolay nemlendirme sağlar.
Rossmann ürünlerini merak ettiğim için bir çok ürün almıştım denemek için. El ve ayak kremleri zaten bol bol kullandığım kremler. Uygun fiyata buldum mu mutlaka stokluyorum.
Öncelikle çok keskin bir kokusu var. Burnunuz tıkalı ise bir taşla iki kuş vurabilirsiniz. Mentol ve okaliptüs yağı (ve kokusu) sayesinde burnunuzu da açacaktır. Yani o kadar keskin bir kokusu var. Nemlendirme özelliği ise fena değil. Sürdükten sonra 1-2 saatte olsa çoraplarımı giydiğimde daha da yumuşak oluyor ayaklarım.
Şu an fiyatını hatırlamıyorum ama uygun fiyatlı olduğunu biliyorum. Bu yüzden tavsiye edebileceğim bir ayak kremi.

2 yorum:

  1. Rossmann ürünlerini çok merak ediyorum ben, ilk fırsatta denemek isterim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyat olarakta çok uygunlar. Tavsiye ederim

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)