11 Eylül 2013 Çarşamba

Nivea Pure & Natural Makyaj Temizleme Mendili

Nivea Visage Pure Natural Makyaj Temizleme Mendili güvenilir cilt bakım uzmanlığı ile cildinizle uyum içerisinde çalışan doğal ve etkili içerikleri birleştiriyor. Fas'ta üretilen güzelleştirici etkiye sahip Argan Yağı ve Aloe Vera da dahil olmak üzere içeriklerin %95'i doğaldır.
Nivea Visage Pure Natural Makyaj Temizleme Mendili cildi etkili, ancak nazik bir şekilde temizlerken, cildin doğal nem dengesini de korur. Yüz ve göz makyajını tamamen çıkarır. Cildi nemlendirir.
    Makyaj temizleme mendilllerini genellikle çok yorgun olduğum ya da eve geç geldiğim günlerde bir de tatillerde kullanıyorum. Elimin altında sürekli 1-2 paket oluyor alışkanlık olarak ama.
    Nivea  Pure & Natural serisinin toniğini kullanıp memnun kalınca indirimde yakaladığım Nivea Makyaj Temizleme mendilini tereddüt etmeden aldım. Yüz ve göz makyajımı rahatlıkla çıkarıyor. Benim cildimde herhangi bir tahrişe veya alerjiye neden olmadı. Kokusu var ama rahatsız edicek boyutta değil ve -bana göre- güzel bir koku. Yapış yapış bir his bırakmıyor ve gözlerimi yakmadan makyajımı temizliyor.
    15 TL civarına satılan bu mendili ben bir indirim döneminde Watsons'tan 7 TLye almıştım. Uygun fiyatını da düşünürsek performansından çok memnun kaldığım için tekrar almayı hatta yine bir indirimde yakalarsam stok yapmayı düşünüyorum.

    4 yorum:

    1. Bende flormar'ınkini kullanıyorum. B uda dikaktimi cekti ama pahalıydı. İçiresinde kaç adet mendil var? Gerçekten cok cok yorgun oldugumda sırf oyle yatmamak için evde hep 1 paket hazır bulunduruyorum.

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. 25 tane var içerisinde canım. 7TLye aldım ben indirim vardı. Takip etmek lazım, bulursam stok yapacağım :)

        Sil
    2. Ben de makyaj çıkarmadaki performansında bir sorun görmüyorum ama göz çevremde ciddi bir yanma hissediyorum, sanki saatlerce gözümü ovalamışım gibi canımı yakıyor. Oda arkadaşım da denediğide gözlerinin yandığını söyledi.

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Ben yanma sorununu yaşamadım, hassasiyetler farklı olabiliyor.

        Sil

    Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
    (Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)