5 Eylül 2013 Perşembe

Meleklerle Yaşamak / Beki İkala Erikli

Kalbinizi meleklerin mucizelerine açın!
Meleklerinizi duymak…
Meleklerinizden yardım istemek…
Meleklerinizin irili ufaklı mucizelerini hayatınıza çekmek…
İşte bu kitap size bunların anahtarını sunuyor!
Daha önce de demiştim, kişisel gelişim kitaplarını okumak iyi de, uygulamalar konusunda iyi değilim. Ve uygulayamadığım, sonucunda da gerçekleşmeyen isteklerim için de kendimi suçlama da 1 numarayımdır. Bu yüzden de son zamanlarda pek kişisel gelişim kitapları okumuyorum.
Bu kitap ne okunmak için zamandır bekleyen bir kitaptı. Okuyanlardan çokca adını duyduğum için merak edip almıştım. Kitap bir cd ile birlikte satılıyor. 
Spiritüel konulara ilgi duyanların keyifle okuyacağı bir kitap. Fakat benim gibi istekleriniz, beklentileriniz çoksa, hayattan bir mucize bekliyorsanız okuyunca üzülebilirsiniz de. Sürekli nerde hata yaptığımı ve gerektiği kadar asılmadığımı düşünüp suçluluk psikolojisine kapıldım hatta. 
Konu ile ilgili kısaca özet geçersem, yardıma ihtiyaç duyduğumuzda ya da isteklerimiz, istediklerimiz olduğunda içimizdeki meleklerden yardım almamız gerekmektedir. 
Bu tarz kitapları belki ben içinde bulunduğum durum nedeni ile anlamamışımdır diyerek 2. kez okunmak üzere bekletiyorum. Belki 2. okuduğumda tamamen farklı düşüneceğim, kitabı daha çok anlayacağım. Eğer öyle olursa gerekli düzeltmemi de bu yazının altına yaparım mutlaka.

12 yorum:

  1. kitabı okumadım fakat biraz bilgim var bu konuda.. melek kartlarına da bak doğru çıkıyorlar ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakayım canım kartlara da, kitabı da tekrar okuyacağım ilerde daha rahat olduğumda :)

      Sil
  2. Ben sevmiyorum kişisel gelişim kitaplarını..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu anda bana da iyi gelmiyor bu tarz kitaplar :)

      Sil
  3. Br kaç kişiden daha duymuştum bu kıtabı ama henuz alma fırsatım olmadı ..
    Farklı bır kıtaba benzıyor !!
    sevgıler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet farklı bir konu çok beğenenler de var. Sevgiler

      Sil
  4. ben 2 senedir melek bagımlısıyım ve bence bu kitabı inanarak ve kafanı vererek okuman gerekir.ben bekinin 3.kitabındayım suan...benim gibi annem ve ablamda okuyor..yuzyuze olsak anlatacak cok seyim var bu konuda ama burdan cok uzun geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman bir gün bana yüzyüze uzun uzun anlatır mısın? :)

      Sil
  5. merhaba sevda bekinin bu tür kitaplarının yanısıra kuantum, çekim yasasını da okuman lazım bencE. dorren virtue kitaplarıda bu konuda muhteşemdir.Mellek kartlarını da tavsiye ederim.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım daha az stresli ve beklentisiz olduğum bir zamanda tekrar deneyeceğim okumayı. Tavsiye ettiklerine de bakacağım mutlaka. sevgiler

      Sil
  6. Ben de pek ilgili değilim bu tarz kitaplara ama yorumları okuyunca da merak ettim doğrusu :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)