28 Eylül 2013 Cumartesi

Marmaris Günlükleri #9

Yat Limanındaki Neighbours Restaurant'ta deniz ürünleri güveci yedik. İçinde kalamar, karides, sübye bir sürü şey var. Deniz ürünleri sevenlere tavsiye ederim. 
Fışkiyenin önünde poz verdim :)
Bono Beach Bar'a gittik. O son Mojito'yu içmeyecektim :) 
Uzun Yalı'da yürüyüş yaptık. 
Demiştim size, o son Mojito'yu içmeyecektim diye. İşte bunlar hep alkol :)
Gece gece ayaklarımı denize sokmak istedim, çok keyifliydi :) 
Döneceğim gün ani bir kararla tekne turuna çıkıyorum. Abim tekne turizmi yapıyor ve ben bu sefer bir kere bile çıkmadım tekne turuna. Koylara gitmeden eve dönmek istemedim. 
Burada Yat limanından yeni çıkış yapıyoruz


Tekne turları genel olarak sabah 9,30-10,00 gibi başlıyor akşam 16,30 - 17,00ye kadar devam ediyor. Kızılkum, Fosforlu Mağara, Yeşildeniz Koyu, Kumlubük'te molalar veriyor. Marmaris'in yeşille mavinin birleştiği koylarında denize girme şansı yakalıyorsunuz. Bu tarafa yolunuz düşerse kesinlikle tekne turu yapın, çok keyif alacaksınız. 
Abimin ''ekmek teknelerinden'' diğeri de Kumlubük'te mola verince hemen fotoğrafını çektim. 
Burası Kumlubük. Daha önce de tekne turu yaptığımızı yazmıştım ve yine bu evi fotoğraflamıştım. Çok büyük bir holdingin sahiplerinin evi. Ev mi dedim, pardon malikane.  
Malikanenin tamamı. Ne kadar güzel değil mi? Bayılıyorum bu eve, ordan denize bakmak ne şahanedir kimbilir.


Yine bulunduğumuz başka bir koya Abimin ekmek teknelerinden 3.sü geliyor. O en tepeden suya atlıyorlar, insan gerçekten hayret ediyor :) 

Tekne turunda öğle yemeği vakti
Ağustos ayındaki Marmaris tatilim bu tekne turu ile bitiyor, sırada Eylül ayındaki tatilim var.
Marmaris Günlükleri 6 için buradan
Marmaris Günlükleri 7 için buradan
Marmaris Günlükleri 8 için buradan
Tüm Marmaris yazılarım için buradan

8 yorum:

  1. Tekne turu çok zevklidir ben çok seviyorum.O nasıl bir malikane öyle parayla neler oluyormuş vay anasını!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya bir de dinlendirici de oluyor genelde yatarak geçiyor fazla bir şey yapılmıyor ya :) Sorma o malikane nasıl bir şey, bir gün balkonundan manzaraya bakmak isterdim o malikanenin :)

      Sil
  2. Elbisen çok güzelmiş, çok yakışmış sana. Tekne turuna çıkmayalı bir kaç yıl oldu özlemişim malikaneye de bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, ben de çok beğenerek severek giydim :)

      Sil
  3. Mis gibi postlar geldi hanııım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Miss gibi, daha 2. bölümü var o postların yazamadım bir türlü :) Kar yağarken yazarım artık

      Sil
  4. Fotoğraflar süper orada olmak istedim :)) En azından sen tekne turundayken telefonda konuştuk sen bana detaylı bilgi verdin ortam hakkında belki bir gün birlikte gideriz sen tekneden bana el sallarsın ben de kıyıdan sana. Malum deniz korkum geçemedi hala :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım o senle konuştuğumuz gün 2. gidişimdeydi ve ben 2. gidişime ait hiç bir foto paylaşamadım daha. Yaz yaz bitmiyor konular. Ama olmaz öyle kıyıdan el sallamak havanın güzel olduğu zaman dalga da olmuyor, sen yeter ki marmaris'e gel, ben seni ikna ederim :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)