18 Eylül 2013 Çarşamba

Lancaster Sun Beauty Care SPF 30 - Yüz

Rahat, nemlendirici, yaşlanma karşıtı güneş krem jeli.
UV`ye karşı etkili yüzey koruması sağlar.
Serbest radikal hasarı etkisiz kılmak için benzersiz RPF kompleksi içerir.
Erken yaşlanma belirtilerini en aza indirir.
Uzun süreli, parlak, altın bir teni garanti eder ve cildi nemli tutar.
Her zaman yanan ya da nadiren bronzlaşan cilt için idealdir.
Arada twitterda paylaştım, belki görenleriniz olmuştur, benim en sevdiğim güneş ürünleri markası Lancaster'dir. Ben tatilimi yazın sonuna doğru yaptığım için henüz paylaşamadım ama bir sürü ürününü kullanıyorum senelerdir Lancaster'in. Yüz için genelde dermokozmetik marka güneş ürünlerini kullanıyorum fakat kardeşim İngiltere'den Lancaster'in bu yüz için olan ürününü çok uygun fiyatla alınca denemek kaçınılmaz oldu. Bu arada Türkiye satış fiyatı bana göre oldukça pahalı Lancaster markasının ama zaman zaman kampanya ve indirimleri takip ederek alıyorum da cüzdanım nispeten rahatlıyor :)
Çok yumuşak bir dokusu var ve kesinlikle sürdükten sonra beyaz olarak kalmıyor. Cilt tarafından çok kısa sürede emiliyor, üzerine hemen makyaj yapılabiliyor yani. Biraz keskin bir kokusu var ama o da yarım saat içinde kayboluyor. Karma bir cildim var ve kesinlikle yağlanmaya sebep olmadı. 
Sevdiğim bir markanın sevdiğim bir ürünü daha oldu. Türkiye'de satışı var mı tam anlayamadım ama Strawberry'de 98TL'ye satılıyormuş ki bana göre çok, çok yüksek bir rakam. iyi ki kampanyalar, indirimler hatta yurtdışı alışverişi diye bir şey var :)

4 yorum:

  1. Guzel bir urune benziyor cnm gule gule kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok memnunum canım, teşekkürler :)

      Sil
  2. Lancester'dan ben de bir iki tane güneş ürünü kullandım ve beğendim ama Tr'de dediğin gibi fiyatları çok abartı:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de buradan alıyoruz ama kampanyaları takip ediyorduk. Fakat 98 TL bir yüz ürünü için bence çok pahalı :(

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)