21 Eylül 2013 Cumartesi

Bitenler #39

Bitenler yazısı yazmayı da okumayı da çok sevdiğim halde en son bitenler yazımı Mayıs ayında  yazmışım. Aslında ürünleri çok biriktirmeden fotoğraflarını çekiyorum. Daha sonrasında bir yerlerde unutmuşum fotoğraflarını. 
Bakalım ben son zamanlarda neler bitirmişim;
Purederm Snail Yeniden Canlandırıcı Çok Aşamalı Bakım Maskesi; Yazısı burada
Kiehl's Ultra Facial Oil Free Lotion; Yazısı burada
Pastel Oje #313 ; Yazısı burada Bir ojeyi daha sonuna kadar kullanıp bitirdim ben :) 
Ducray Keracnyl Temizleme Jeli (sample); Temizlemesini beğendim, elimdeki ürünler bittiğinde alabilirim.
Vaseline Nemlendirici; Kendime aldım ama 3-5 sefer ancak kullandım. Vücut kremi canavarı annem kullandı. Benim tek söyleyeceğim kokusu şahane idi. 
GK Hair Saç Serumu (sample); Ne eksisini ne artısını gördüm. Ben yanlışta kullanmış olabilirim, emin değilim.
Avon Lipgloss; Gloss kullanmayı çok sevmiyorum, çok önceden almıştım, pek kullanmadım. Artık çöpe gitme zamanı gelmişti.
Avene Ystheal+ Göz Kremi (sample); Sadece Avene termal su aldığım bir eczaneden bir sürü tester verdiler, üstelik istemeden. Avene göz kreminden 2 tane verdiler ve oldukça uzun süre kullandım. İlk fırsatta alacağım ürünlerden.
Yves Rocher Pure System Temizleyici (sample); Bu serinin toniğini de kullanıyorum ve çok sevdim ama temizleyicisi taneli ve ben bu tarz temizleyicileri sevmiyorum.
Lierac Lipofilling Cream (sample); Lierac ürünlerini de çok sever ve beğenirim ama bununda kullandığım sürede ne eksisini ne artısını gördüm.
Lilibe Makyaj Temizleme Mendili; Biraz kuru bir makyaj temizleme mendili. Maalesef 2 paket almıştım, 2. paketi de bitirdim. Başka markaya da geçiş yaptım.
Beauty Formulas Chocolate Maske; Yazısı burada
Alterra Naturel Soft Make-Up; Boş bulunup görevlinin ısrarla baz bu demesi ile aldım ama ne baz ne fondöten olarak kullanılmayacak kadar kötü bir ürün. Yazısı burada
Yves Rocher Volume Lash Plumping; Tam aradığım dolgunluğu vermese de son zamanlarda kulladındıklarım arasında en iyisi. Yazısı burada
Fruit Kicks Dalgalı Saçlar için Jöle; Dalgalı saçlarım için tutuşunu ve kokusunu çok beğendiğim bir jöle. Yazısı burada

13 yorum:

  1. Bir sürü sey bitirmişsin =))) Fruitin şampuanından çok memnun kalmıstım ben. Alterra ilk defa duydum ama sanki br yerde gordum. Rossman? eminde değilim elim igtmişti vazgeçmiştim diye hatırladım bir ara oysa almadıgıma sevindim =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama kaç ayda bitti, gel bana sor :) Fruit Kicks şampuanı ben de merak ediyorum. Alterra Rossmann'da satılıyor evet. İyi ki almamışsın :)

      Sil
  2. Bir sürü bitenin olmuş ne güzel. Yerine yenileri gelebilir artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonunda bittiler diyorum canım. Evet gelsin yeniler :)

      Sil
  3. Vaseline'nin kokusunu merak ettim. Bir de zaten görevlilerin ısrar ettiği ürünler hep az talep gören ürünler oluyor memnun kalmıyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Missss gibi kokuyor Vaseline. Valla bazıları da çok bilinçsiz, bildiğinde değil de sallıyor sadece, satış olsun da ister a satılsın ister b :/

      Sil
  4. Down Under's Fruit Kicks'i bende sevdim:)Gelsin yeniler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şampuanını da merak ediyorum ben, kullanmış mıydın? Evet, gelsin yeniler :)

      Sil
  5. Kendine haksızlık ediyorsun. Bayağı ürün bitirmişsin sen de???
    Gelsin mi yeniler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Mayıs'tan beri olduğunu düşünürsek bayağı denemez de, bir de yazma sıkıntım var yetişemiyorum şimdiye kaldı işte :( Gelsin valla yeniler :)

      Sil
  6. Biten şeyleri severim devamı yeniliktir! Daha güzelleri olsun inşallah cnm sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, yenilik :) Çok teşekkürler canım :)

      Sil
  7. Ne kadar da çok şey bitirmişsin aslında. Yeniler geldi mi yerlerine?

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)