25 Ağustos 2013 Pazar

Pastel Waterproof Color Volume Mascara / Mor

Suya dayanıklı formülü, silikon fırçası ve cesur renkleri ile kirpiklere çarpıcı dolgunluk ve hacim kazandırır.
Daha önce şu yazımda mavisini anlattığım Pastel Renkli Mascara'nın morunu da denedim. Öncelikle mavisini daha çok sevdiğimi belirteyim, ama bu morun kötü olduğundan değil. Nedense mavi daha normal mor ise daha sıradışı bir renkmiş gibi geliyor bana, bu yüzden.
Fırçası benim sevdiğimden, yani plastik. Plastik fırça ince yapılı kirpiklerimi daha iyi kavrıyor. Dolgunlaştırma ve uzatma konusunda kullandığım bir çok mascaradan da başarılı. 
Mor rengin daha belirgin olması için 2-3 kat sürmem gerekiyor. Görünüşü çok güzel gerçekten, akma bulaşma derdi de yok ama maalesef çıkarması biraz zor. Kesinlikle çok iyi bir temizleyici kullanmak şart.

8 yorum:

  1. Plastik fircalari bende seviyorum cnm diger fircalara fore kullanimi daha kolay

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kirpiklerimi kıl fırçadan daha iyi kavrıyorlar canım

      Sil
  2. Gayet güzel bir ürüne benziyor canım.Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. ben daha denemedim mor muymus rengi:) özel bi günde sürerim ancak.
    gulegule kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor canım evet, mavisini kullanıyorum ben çokta seviyorum. Teşekkürler

      Sil
  4. Ben de geçen yıl bu ürünün siyahını almıştım ama çıkarması gerçekten zor olduğu için yine maybelline'e dönüş yaptım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çıkarması zahmetli ama ben göz makyajı çıkartıcımı seviyorum, hemen çıkarıyor :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)