6 Ağustos 2013 Salı

Mua Multi-Use Palet



Kardeşim Ocak ayında İngiltere'den dönmeden Revlon ve Mua siparişleri vermiştim, işte onlar için alışveriş yaptığında bu paleti hediye etmişler. 6 far, 2 allık, 1 bronzlaştırıcı ve 1 aydınlatıcı bulunan bu paleti çok sevdim.
Siyah, zarif, kaliteli bir ambalajı var. Paletin içeriğinde çift taraflı uzun bir sünger fırça vardı, ben onu hemen attım. Farların ve allıkların ismi arka tarafta yazıyor. Aynası olmaması benim için büyük eksi.
6 adet marble far. İlk (sol) baştaki Pistachio haricindekilerin pigmentasyonu fena değil, favorim de (sol) 2. sıradaki  Mocca, son 2 sıradaki Chocolate ve Cookie. Kalıcılıkları orta
Allıkların rengi benzer olsa da solda ilk sıradaki  (Pink Sparkle) hafif ışıltılı pembe-şeftali tonlarında, yanındaki  (Primrose) ise mat bir pembe ve diğer allığa göre pigmentasyonu biraz daha düşük. Bronz pudra mat. Aydınlatıcı ise ince ve doğal görünüm veriyor.
Gerçekten çok kullanışlı, renk tonları açısından çok yönlü bir palet. Seyahat durumlarında çantaya atmalık. Uygun fiyatlı, pigmentasyonlu ve her durumda kullanılabilecek far renkleri ile öne çıkan çok fonksiyonlu bir palet.
Aynası olmaması ve Türkiye'de satılmaması da en büyük eksisi.

18 yorum:

  1. Renkler harika bayıldım:) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. Cok guzelmis cnm gule gule kullan:)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzelmiş canım:)

    YanıtlaSil
  4. İpiyi günlerde kullan canım ;-) doğumdan dolayı ilgilenemedim blogumla, ilk boşlukta bir bakayım neler olmuş dedim , süpsüper renklerle karşılaştım ;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin o zaman aramıza tekrar :) Çok teşekkürler canım.

      Sil
  5. Canım güle güle kullan, şu meşhur palet bu demek ki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürlerr :) Olduk mu meşhur :)

      Sil
  6. Güle güle kullan canım. Burda tester bile vermek zorlarına giderken orda palet veriyorlar. Yazık değil mi bize ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Haklısın valla ama bu da yılbaşı promosyonuydu her zaman olan bir şey değil sanırım .

      Sil
  7. güle güle kullan canım :) iyi bayramlar :) doğum günün de geçmiş afedersin yeni yaşını da tebrik ediyorum çok gül olurmu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. İyi bayramlar :) Hihih hadi affettim seni, çok teşekkürler :)

      Sil
  8. Merhabalar;
    Blogunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    1233. takipçin benim.
    Bana da gelirsen sevinirim :)
    Mutlu Bayramlar
    Sevgiler
    http://whiteglaze.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, hoş geldin bloguma :) En kısa zamanda uğruyorum :) Sevgiler

      Sil
  9. renkler harikaymıs canım gulegule kullan:)
    mutlu bayramlar dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım.
      İyi bayramlar

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)