1 Ağustos 2013 Perşembe

MUA Lip Boom / It’s A Situation

MUA ürünlerini çok merak ediyordum, kardeşim İngiltere'deyken allıklarını istemiştim özellikle. Kurstan çıktığı zaman ile eve dönüş otobüsü arasında 1 saatten fazla zaman olunca benim için Oxford bölgesindeki drugstoreları arşınlamış hemen hergün ve günlük/anlık kampanyalar v.s. de yakalayarak seveceğimi düşündüğü ne görürse almıştı. Şunu da söyleyeyim; kendisi makyaj yapmayı sevmez. 
MUA Lip Boom'da bana sürpriz olanlardan. Alexandra Burke  ile birlikte oluşturulmuş Lip Boom serisi. ''Akıllı ambalajlı'' bir ürün. 
1 taşla 3 kuş, 1 ürün 3 özellik. 
Dramatik bir yanılsama için parlak vurgu ve dolgun kıvrımlı dudaklar yaratır. 
Mat bordo tonlarında bir ruj. 
Gloss ile ruj arası hafif yapılı bir ruj. 
Ve harika bir parlatıcı. 
Tüm ürünlerin hoş bir kokusu var. Dudaklarımı kurutmadılar. Ve üstelik kalıcılar -özellikle ruj- Pigmentasyonları da harika. Özellikle birlikte kullanılmak için tasarlanmışlar fakat bana göre çok iddialı, bu yüzden üst üste sürmüyorum. Hepsini ayrı ayrı kullanıyorum.

19 yorum:

  1. üfff çok harika duruyor, keşke bana da alsaydın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben gidersem alırım :)Teşekkürler

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Valla eskiden çok ruj yerdim, bıraktım artık :)

      Sil
  3. Güle güle kullan canım. Bunun gibi çok fonksiyonu ürünleri çok seviyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Ben de seviyorum :)

      Sil
  4. kusum mat ruja bayıldımmmmm

    YanıtlaSil
  5. Kardeşinde benim gibiymiş Sevdam ya :) bende çok yapmıyorum makyaj söylemiştim bir rimel, ruj ve allık severim ama her zaman değil. Bu arada gidemedim gratise ya :( artık gittiğimde bakıcam allığa.
    Çok beğendim iki rengide. Güle güle kullan canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslım üşenmiyor da Allahtan kullanmadığı halde istediklerimi gezip buluyor :) Teşekkürler canım.

      Sil
  6. 3ünün bir arada olması çok kullanışlı olmuş cidden. Ambalajına da bayıldım. Güle güle kullan ablacım =)

    YanıtlaSil
  7. izlemedeyim Sevda.enterasan bir urun.ayrica gloss cok hosh gozukuyor.inglot alligi merak etmishsin gercekten super yapida ve tek bashina suruldugunde bile kalicilik harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ever bu ürün pratik, değişik ambalajlı bir ürün, sevdim :)
      Inglot'tan bir kaç parça bir şey almıştım ama çok allığım var diye allıklarına bakıp almamıştım :( İnşallah yakında ben de bir tane alırım :)

      Sil
  8. keşke türkiyedede satılsa her marka ne güzel olurdu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel olurdu, harika olurdu tabi ucuz da satılırsa iyi olur

      Sil
  9. Very nice color!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  10. bencede harikaymıs mua markasını hic denemedim umarım denerim bigun:)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)