14 Ağustos 2013 Çarşamba

Inglot Ruj / 239

E – vitamini ve kayısı çekirdeği yağı içerir. Dudakları nemlendiren ve koruyan özel bir formüle sahiptir. Kalıcılığı yüksektir. Paraben içermemektedir. Hayvanlar üzerinde test edilmemektedir.
Inglot kapanmadan 3 ürüne %50 indirim kampanyası ile aldıklarımdan. Inglot'un ruj ambalajlarını seviyorum. 
Bununda şurada anlattığım diğer Inglot rujum gibi dokusu oldukça yumuşak ve kremsi. Fakat onun kadar dudaklarımı kurutmuyor.  
Kalıcılığı orta. Örtücü, kremsi yapısı nedeni ile dudak kusurlarını ortaya çıkarabilir, öncesinde bakım yapmak veya lip balm sürmeyi gerektiriyor. Parlak yapıda pembe bir ruj fakat diğer Inglot rujum gibi simli değil.
Bende olan 2 rengi ve bu 2 rengi seçerken denediğim onlarca ruju düşündüğümde Inglot Rujları sevdiğime karar verdim :) 

20 yorum:

  1. hiç ınglot rujum olmadı :// acıdım kendime valla. renk çok hoş iyi günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay kuzum neden acıyorsun, olur inşallah ilerde seninde. Teşekkürler canım :)

      Sil
  2. inglottan hiç alışveriş yapamadım acık oldugundada makyaja ilgim bukadar degildi keske kapanmasalardı:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakında tekrar açılacakmış ama ilk lokasyon İstanbul Avrupa yakası imiş. Tekrar açıldığında denersin inşallah ürünlerini :)

      Sil
  3. inglot dönsün bir an önce diye beklliyorum TR'ye..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de canım. İlk lokasyon Avrupa yakasıymış, inşallah merkezi bir yer olur. Teee Beylikdüzüne falan açmazlar inşallah :)

      Sil
  4. Bu rujun rengine bayildim cnm gule gule kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım benim :)

      Sil
  5. Ama ama ama bu rujun rengi çok güzel ♥

    YanıtlaSil
  6. Hiç inglot rujum benim de olmafı:))) dudakları sık kuruyan biri olsrak hep nemlendiricili kullanırım. Alacağım ilk fırsatta :)
    Çok sevgiler cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur inşallah canım :) Sevgiler.

      Sil
  7. inglot harikadir yaa rujun rengi harika.yalnizca bu ve eyeliner makyaji gozumde gecti bir an.inglot bizim ulkede cok tutuldu. neden orda kapandi acaba.alliklari ve farlari muthish.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden kapandı bilmiyorum da, galiba sizdeki firma Türkiye satışını da almış. Yakında tekrar açılacak. Bekliyoruz özlemle :)

      Sil
  8. oooooooooo rengın guzellıgıne bakk :)) mıs mıs:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, beğenmene sevindim :)

      Sil
  9. harika :) sana kesinlikle bu tonlar cok yakısıo

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)