8 Ağustos 2013 Perşembe

Hello Kitty Dipliner

Mükemmel bir göz makyajı için. Keçe fırça ucu ile kolay uygulanabilen, çabuk kuruyan, suya dayanıklı, gün boyu kalıcı özelliği ve yoğun siyah rengi ile bakışlarınıza derinlik katar, göz şeklinizi kusursuzlaştırır
Oldukça siyah, parlak görünümlü ve çok kalıcı bir dipliner. Fırçası kullandıkça bozulmaya müsait, bir süre sonra formu bozuluyor ve çizgiler düzgün olmuyor. Çabuk sabitleniyor, gün boyunca da akma, dağılma yapmıyor.
Biraz pahalı olduğunu düşünüyorum. Vanilya Club'da fiyatı 23,50TL.

9 yorum:

  1. Ataşehir HelloKitty de var mıdır acaba yahu, denemek istedim şimdi :) Neyse bakacağız bir ara.
    Güzel günlerde kullan Sevda <3
    Çok öpüyorum ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ataşehir Hello Kittye fotoğraf çekmenin yasak olduğunu öğrenince hiç girmedim :( O yüzden bilemiyorum canım. Cevahir de var. Çok teşekkürler canım :)

      Sil
  2. Kuzucummm blogda bi sürü hediyem var katılsana;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çekilişin hayırlı olsun, bir süredir çekilişlere katılmıyorum :(

      Sil
  3. adı ne güzel.
    hello kity ha.
    öğütlerim çevreme.
    not aldım.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size yakın Hello Kitty World var, gittin mi oraya sen? Evet adı çok tatlı.

      Sil
  4. keske surebilsem gulegule kullan sevdacım:)
    hello kitty ürünleri bana cok sevimli gelio:)

    YanıtlaSil
  5. bende gratiste görmüştüm sanırım denemiştim ama ucu dediğin gibi yıpranmaya çok müsait ondan almamıştım : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında kalıcılığı falan iyi de fırçası ve biraz da pahalı oluşu yüzünden iyi yapmışsın canım :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)