16 Ağustos 2013 Cuma

Hello Kitty 4lü Far / 01

Doğal içerikli hafif dokusu sayesinde 3 farklı palet seçeneği ile 4 ayrı renk alternatifi, arzu ettiğiniz göz makyajının etkili ve kusursuz görünmesini sağlar. Kolay uygulanır, kalıntı bırakmaz.
Kapak kısmındaki Hello Kity deseni ambalaja şirinlik katıyor. Onun dışında ambalaj olarak pek özelliği yok. Keşke ambalajın kendisi Hello Kitty şeklinde olsaydı, kulaklı falan mesela.
Turuncu hariç diğer renkleri sevdim ama en pigmentli, kolay sürümlü olan da turuncu far aslında. Renk kombinasyonun uyumsuz oluğunu düşünüyorum, daha başarılı olabilirdi. Pigmentasyonu ve kalıcılıkları az maalesef.
Özellikle altın sarısı ve pembe farın yapısı tebeşir gibi. Dağıtması zor bu 2 rengi. 
**Ürün denemem için Vanilya Club tarafından gönderilmiş olup tamamen objektif görüşlerimle yorumlanmıştır. Bu hediye için Vanilya Club'a teşekkür ederim.

18 yorum:

  1. renk uyumu basarisiz bence de ama pembe renk guzel gozukuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk turuncuyu sonra pembeyi seviyorum

      Sil
  2. Ambalaja bayıldım renklerde güzel :)

    YanıtlaSil
  3. kutusu daha güzel olabilirdi evet pembeli falan
    ne zaman gönderdiler canım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen sene gönderildi canım, yeni değil.

      Sil
  4. ayyy sahane bunlarrrrrr , far kullanmıyorum kullansam kacırmazdım canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ambalajı daha güzel olabilirdi ama :)

      Sil
  5. Cnm bendede var hello kitty 4 lu palet ama pigmentli degil pek o yuzden cok kullanmiyorum paletteki renklerin uyumsuzlugu konusunda haklisin butun dortlu farlari boyle hk'nin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pigmentli de değil bazıları da tebeşir gibi canım.

      Sil
  6. Yerinde bir yorum olmuş canım. Açıkçası çok kaliteli olmadığı ve sadece Hello Kitty reklamı amaçlı tasarlandığı hissi veriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Keşke hem ambalaj hem ürün daha iyi olsaydı :(

      Sil
  7. Hello kitty yi görünce ne olsa alası geliyor insanın ;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hello Kitty Word'e de bu yüzden gitmiyorum, girsem çıkamayacağım diye :)

      Sil
  8. Böyle tatlı şeylere hassasiyetim var görünce alasım geliyor:))

    YanıtlaSil
  9. cok pütür pütür gibi gorunuyo ama merak ettiğim urunlerden cok sevimli :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, yapısı çok başarılı değil maalesef :(

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)