18 Ağustos 2013 Pazar

Golden Rose Pearl Gloss Lipgloss / 08

Fazla pırıltı sevmeyenler için ipeksi, sedefli, parlak yapısı ile son moda renk seçeneklerinden oluşan lipgloss serisi. İçeriğindeki E vitamini ve shea butter ile dudakları nemlendirir, besler ve bakımını sağlar, yumuşak aplikatörü ile kolayca sürülür, gün boyu parlak ve çekici dudaklar yaratır...
Vitamin E ve shea butter içeren yumuşak yapılı, sedefli bir lipgloss. Dudakları yumuşacık yapıyor sürüldüğünde. 
Aplikatörünü biraz büyük buldum. Şeker gibi bir kokusu var ama kokudan hoşlanmadım. 
Transparan, şeffaf yapıda değil, biraz daha pigmentli. Bir çok gloss gibi bu da kalıcı değil, sık sık tazelemek gerekiyor. 
Daha bronzlaşamadım ama glossları yaz aylarına çok yakıştırıyorum, özellikle bronz tenlere.
***Bu glossu bana hediye eden Makyaj Blogum'a tekrar teşekkür ediyorum.

12 yorum:

  1. renk güzel duruyor güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Rengi çoook tatlıymış Sevdacım. Benim evdeki NYX ruj üzerine şeffaf glossumu sürersem bu rengi elde ederim sanırım, hemen deneyeyim :))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, beğenmene sevindim :) Sevgiler :)

      Sil
  3. bende gloss almadan duramıyorum ama elim hep rujlara gidiyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de rujcuyum canım gloss yazın geliyor aklıma sadece :)

      Sil
  4. Eminim rengi sana çok yakışmıştır güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  5. rengi cok guzelmiş gulegule kullan:)

    YanıtlaSil
  6. Canım benim güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim tekrar teşekkürler, severek kullanıyorum :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)