12 Ağustos 2013 Pazartesi

Flormar Wild Collection Powder Pudra / CW33

Yumuşak ve doğal tonlarla, doğadan cildinize ipeksi bir dokunuş...
Ultra ince, pürüzsüz, kapatıcı.
Gün boyu kalıcı.
Mikronizasyon teknolojisiyle elde edilen kadifemsi görünüm.
İçeriğindeki bambu özü uygulama kolaylığı sağlarken, sebum emilimini geciktirerek yağlanmayı azaltır ve cilde mat bir görünüm kazandırır.
F vitamini, ciltteki nem kaybını önler.
Paraben içermez.
 Flormar Wild pudra koleksiyon ürünü ve içinde paraben yok. Plastik ve güzel desenli bir ambalajı var. 
Yumuşak yapıda kolay sürülebilen, dağıtılabilen bir pudra. Ambalajdaki desene benzer kabartma deseni var, bunu da sevdim. 
Çok kapatıcı bir pudra değil fakat ben (bronz) tonu nedeni ile kontür amaçlı kullanıyorum. 
*Bu pudrayı Sevgili Aswang'in çekilişinden kazanmıştım. Kendisine tekrar teşekkür ediyorum.

10 yorum:

  1. ambalaja bayıldım benim böyle bu tonlarda bir üürünüm var ama ben onu allık niyetine kullanıyorum güle güle kullan :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ambalajı çok güzel gerçekten de. Ben esmer olduğum için kendime yakıştıramıyorum, çamur gibi duruyor bu tonlar ben de :) Daha beyazsanız yakışıyordur :)

      Sil
  2. Arkadaşım geçenlerde bu ürünü sormuştu hemen linki ni veriyorum

    YanıtlaSil
  3. paraben icermemesi harikaymıs gulegule kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet önemli bir ayrıntı. Teşekkürler canım :)

      Sil
  4. güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan tatlım, ambalajı da çok şıkmış gerçekten de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, ambalajı da pudranın kendi deseni de çok güzel :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)