22 Ağustos 2013 Perşembe

Flormar Supershine Lip Gloss / 126

Kremsi ve parlak yapısıyla mükemmel ışıldayan dudaklar yaratır.Formül ündeki Shea Butter ve 3D etkiyle dudaklara dolgunluk ve parlaklık verir.
Fırça şeklindeki aplikatörü gördüğümde zor kullanabileceğimi düşünmüştüm ama uygulaması kolay. Yapış yapış olmayan bir gloss. Ne çok transparan ne çok pigmentli, orta karar rengini veren bir gloss.
Rahatsızlık verecek bir kokusu yok.
Glosslar kışın aklıma pek gelmese de yazın severek kullanıyorum. Özellikle bronz tene çok yakıştırıyorum.

8 yorum:

  1. Sevda'cım güle güle kullan. Rengi çok hoş!
    Eminim sana çok yakışmıştır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım benim :)

      Sil
  2. bendede var aynı renk alışverişim sırasında verilmişti fırçalı uçları sevmediğimden yani aplikatörlü gloss sevdiğimden hiç açmadım yazın kullanayım bari madem yapış yapış değil,öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de güle güle kullan o zaman canım, ben beğendim :)

      Sil
  3. rengi cok guzelmiş
    yapıs yapıs olmamasıda iyi bronz tende harika durur:)

    YanıtlaSil
  4. Sevdacım ben bu konularda cahilim ama sen güle güle kullan. Eminim çok güzel. Renginden belli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ablacım :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)