10 Ağustos 2013 Cumartesi

Essence Marble Mania Allik / 01 SwirlPool

Essence Marble Allık koleksiyon ürünü yani sınırlı üretim. Essence'in ilk Türkiye'de satılmaya başladığında -sanırım- çıkmıştı ve ben de o zaman almıştım. Uzun süredir de kullanıyorum.
Koleksiyondan tek aldığım da bu allık. Alırken de hiç tereddüt etmeden almıştım, şimdi kullanırken de iyi ki almışım diyorum. Çok ince ışıltılı pembe-şeftali arası bir rengi var.
Yapısı yumuşak, duruşu ise oldukça doğal. Pigmentli ve kolay dağılıyor. Oldukça da kalıcı olduğunu söyleyebilirim.
Uygun dozda ışıltısı, uygun fiyatı ve ciltte duruşu nedeni ile çok sevdiğim bir allık. Keşke yine satışta olsaydı :(

10 yorum:

  1. Canımmm bayramın kutlu olsun:) öpüyorumm o güzel yanaklarından.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuğucum çok teşekkürler :) Ben de öptüm :)

      Sil
  2. Sevdacım hayırlı bayramlar dilerim. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi bayramlar Ablacım, sevgiler :)

      Sil
  3. Şeftaliyse allık ben varım.. Çok seviyorum allıkta şeftali rengi ve ışıltıyı tabi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pembe şeftali canım ama çok güzel :) Bilmez miyim senin ışıltı sevdiğini :)

      Sil
  4. cok guzel bir renk tonu harikaymıs:)

    YanıtlaSil
  5. rengi güzelmiş tatlım sana da çok yakışır :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)