8 Ağustos 2013 Perşembe

Doğumgünüm Gelmiş Geçmiş Bile! #2

Daha önce 1. bölümünü yaptığım doğum günü hediyelerim. Parça parça yazmamın nedenlerinden biri de üzerinden nerede ise 1 ay geçmesin rağmen geçen haftaya kadar hediye almaya devam etmemdi :)
Yine önceki yazıda bahsetmiştim, Kedimin Hobi Defteri bana hediyeler gönderdi. Aslında doğum günü hediyesi değil ama tam üzerine geldiği için doğum günü hediyesi olarak kabul ettim :) Fincanlara bayıldım, bir de lokumluğa. Çok teşekkür ediyorum kendisine.
Sevgili Sui ile aynı taraflarda olacağımızı öğrenince gün içinde ani plan yaptık ve buluştuk. Üzerinden bir kaç gün (belki hafta :P) geçmesine rağmen de doğum günü seronomisi yapmayı unutmadık. Ee, ne de olsa Sevda'nın kutlu doğum ayı Temmuz, başından sonuna kadar kutlamar kabul edilir :)
Sui'nin hediyesi. Benim çok şık clutchım var artık, bir de şans getiren yonca kolyem var. Hem kutlama ve hem hediyeler için çok teşekkür ediyorum, çok mutlu oldum o gün ben :)
Sevgili Biricit'den de sürpriz bir kargo aldım geçen haftalarda. Konuşan hediyelerim vardı ki benim :)
Dolu dolu bir paket hazırlamıştı Biricit benim için. Çok teşekkür ediyorum kendisine.
Kutlu doğum ayım Temmuz da bitti böylece :)
Ve bugün bayram...
Sevdiklerinizle beraber geçireceğiniz, harçlık alacağınız, harçlık vereceğiniz, elinizi öpenlerinizin olduğu ya da ellerini öpmekten mutluluk duyduğunuz insanların olduğu, bol şeker, baklava, çikolata, tatlı yemeli mutlu, huzurlu bayramlar diliyorum. İyi bayramlar.

26 yorum:

  1. Ayy ne güzel hediyeler bunlar.Hepsi çok ince düşünceli arkadaşlarımızın.Çok hoş şeyler hazırlamışlar.

    İyi bayramlar diliyorum.Şekerden daha tatlı geçsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, çok ince arkadaşlardan çok ince hediyeler aldım :)
      İyi bayramlar canım. Teşekkürler :)

      Sil
  2. iyi bayramlar kuzu:) gulegule kullan umarım beğenmişsindir optum kocaman:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi bayramlar. Çok teşekkürler, beğendim beğendim :)

      Sil
  3. İyi bayramlar tatlımmmm nice doğum günleri nice bayramlar görelim beraber öpüyorum çooookkk :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi bayramlar canım. Aminn, inşallah :)

      Sil
  4. Hem doğum günün kutlu olsun hemde iyi bayramlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, iyi bayramlar :)

      Sil
  5. hayırlı bayramlar doğum günün de kutlu olsun sevda.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım. İyi bayramlar :)

      Sil
  6. Bayramin kutlu olsun, doğum günü hediyelerini güzel günlerde kullan canım <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi bayramlar, çok teşekkürler :)

      Sil
  7. Hepsi çok güzel ama fincanlar daha bir güzel. :) Mutlu günlerde kullan hepsini. ;) Doğum günün tekrar kutlu olsun ve tabii ki bayramın da mübarek olsun. ^.^ [Not: Bayram dileğine de bayıldım. :)]

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fincanları be nde çok beğendim. Çok teşekkürler canım. İyi bayramlar.
      Dileğimi beğenmene sevindim :)

      Sil
  8. Ne güzel canım pasta çekti yazını okurken:) Mutlu bayramlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu bayramlar canım. Yeseydin hemen bir dilim :)

      Sil
  9. hihi, maşallah maşallah hediyeler de uzun süreli kutlamalar da büyük mutluluk yaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok teşekkürler. Evet temmuz ayı boyunca kutlama yapılır hediye kabul edilir :)

      Sil
  10. oohhhh maşallah kuzucum ne güzel heidyeler almışsın iyi ki de doğmuşsun : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkürler. Arkadaşlar sağolsun hediyeye boğdular beni :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)