17 Ağustos 2013 Cumartesi

Chantecaille Ruj / Meteor

Paraben içermeyen, parlatıcı olarak da kullanılabilen,uzun süre dayanıklı transparan ruj
Dudaklara asla yapışmayan, zengin içeriği sayesinde uzun süre kalıcı.
Tek başına kullanılabildiği gibi bir başka ürünün üzerine de kullanılabilir.
İçerdiği benzersiz yüksek-konsantreli doğal botaniklerle tanınan Chantecaille, önde gelen lüks cilt ve güzellik kozmetiği markasıdır. Marka, evrim yaratan formüllerini oluşturmakta kullanılan kapsamlı araştırma ve teknolojik yenilikler olduğu kadar, içeriğindeki cildi, vücudu ve ruhu  beslenme ve canlandırma gücü kuvvetli aktif maddelerin saflığıyla  öne çıkar.
Chantecaille hem gelişmiş teknoloji hem de yüzyıllardır var olan cilt bakım geleneklerinden aynı anda faydalanır. Bioleknoloji, Çin tıbbı, aromaterapi ve Avrupa çiçek farmalojisi, markanın doğal karışımlarının tescili ve bilimsel kesinliğine katkıda bulunuyor. Tüm bunlar, yüksek performans ve etkinlik bekleyen modern kadına, en etkili ve sağlıklı çözümler sunuyor.
Bu ruj geçen seneki Vanilya Club kutularının birinden çıkmıştı. Metal ambalajı çok güzel, şık ve kaliteli. Rengi ilk başta gözümü çok korkuttu, kahve tonlarını hiç sevmem, bana yakışmadığını düşünüyorum. Hele ki bu rujun ambalajda görünüşü benim için çok korkutucu idi, yine de denedim. 
Aslında sürüldüğü zaman o kadar da korkutucu olmadığını anladım. Çünkü opak olmayan, renkli parlatıcadan az daha kıvamlı bir ruj. Yumuşak yapısı, dokusu güzel, kolay sürülüyor. Nemlendirme özelliği, dudakları kurutmaması ve kokusu çok güzel. 
Oldukça kalıcı olduğunu da söyleyebilirim ve yapış yapış hissi vermiyor. 
Rengi açısından hiç bana uygun olmasa da yapı olarak çok beğendiğim bir ruj oldu. Fakat fiyat olarak biraz tuzlu. Chantecaille Meteor Ruj Vanilya Club'da 95TLye satılıyor. 

12 yorum:

  1. iceriginin iyi olmasi avantajli tabi.gumush renkli ruj ambalajlarina bayilirim.rengi hosuma gitmedi ama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçeriği, ambalajı, yapısı harika. Bir tek bende ki renk kötü. Bir de o kadar pahalı olmasa da diğer renkleri de deneyebilseydik :(

      Sil
  2. Daha önce hiç duymadım. İçeriği de güzelmiş. Ama fiyatı fazla geldi bana. Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk duymuştum canım. Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Rengi çok koyu görünüyor ama teninde öyle durmamış daha güzel. De fiyatı pahalıymış cidden canım ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslım görünüşü fena değil ama asıl can yakan fiyatı :)

      Sil
  4. vuv vuv vuuuv süper bir yapısı var gibi duruyor! biraz fiyatı tuzlu ama:( guerlain rouge g alirim 10-20tl daha bayılıp:) ama sendeki rengi çok hoşmuş güzel günlerde kullan
    xx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapısı şaşırtıcı derecede güzel. Açıkçası dediğin gibi o kadar para vermişken ben de başka bir marka almak isterim. Çok teşekkürler :)

      Sil
  5. İçeriğinin iyi olması ne güzel.Ama fiyatı cidden tuzluymuş.
    Güle güle kullan kuzu :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatı tuptuzlu :) Teşekkürler canım :)

      Sil
  6. parabensiz olması cok guzelmıs fiyatı cok pahalı ama:)
    gulegule kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım çok pahalı maalesef. Teşekkürler :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)