3 Temmuz 2013 Çarşamba

Yves Rocher (Kadife Dokunuşlu) Far #81

Son derece yumuşak ve ipeksi yapısı sayesinde uygulamada kolay, renk sonucunda yoğundur. Sedefli renkleri 6 saat boyunca kalıcıdır. İpeksi bir dokunuş içeren Bambu Tozu içerir. 
Yumuşak yapılı bir far; parlak, ışıltılı bir görünüşü var. Pigmentasyonu orta karar, yumuşak, kadifemsi yapısı nedeni ile kolayca sürülüyor.
Karıştırmaya, dağıtmaya uygun. Kalıcılık konusunda ise memnun olduğum bir far. Çok yağlı olmayan göz kapaklarımda bazsız bile uzun süre dayandı. 
Çok sevdiğim bir renk, metalik gri. Yves Rocher satış fiyatı 22,90TL. Zaman zaman indirimler ile daha uyguna almak mümkün oluyor.

7 yorum:

  1. Yves Rocher'nin farlarını çok merak ediyorum. Gözüme kestirdiğim bir tane var, bir gün benim olacak :) Güzel günlerde kullan ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk defa kullanıyorum. Sen de alırsın inşallah en kısa zamanda. Teşekkürler :)

      Sil
  2. tavsiye ederim herkeslereee.
    :)

    YanıtlaSil
  3. gölge yapmak için harika bir ürün bence:) gulegule kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gölgede yapılabilir ama ben daha çok sür-çık yapıyorum tam göz kapağıma sürüyorum. Teşekkürler canım :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)