17 Temmuz 2013 Çarşamba

Yves Rocher Felt-Tip Eyeliner

Keçe Uçlu Eyeliner

Yoğun siyah keskin çizgiler... 

Mükemmel bir vurgu için ince, esnek ve hafif uçlu bir liner. 
Yoğun siyah rengiyle 12 saat boyunca etkileyici ve derin bakışlara sahip olun. 

Esnek keçe ucu ile kolay bir uygulama sağlar.

...Ve dahası: Yatıştırıcı özelliğe sahip Papatya Suyu içerir.

Oftalmolojik olarak test edilmiştir.
Çok eskiden keçe uçlu eyeliner kullanmıştım, içindeki ürünün çok çabuk kuruduğunu, kullanılmaz hale geldiğini düşündüğümden uzun zamandır da kullanmıyordum. Fakat bu eyeliner ile keçe uçlu eyelinerları tekrar sevmeye başladım. Güzel, pratik bir ambalajı var ve kullanımı kolay. Rengi simsiyah. İnce keçe ucu sayesinde de ince ya da kalın çizgiler çekmeye uygun. 
12 saate kadar dayandığı söyleniyor, o kadar süre bekletmedim ama yine de kalıcı / dayanıklı olduğunu söyleyebilirim. 
Fiyatı 36.90TL ama zaman zaman yapılan indirimlerde daha uygun fiyata almak mümkün olabiliyor. Takip etmekte fayda var.

14 yorum:

  1. çok kullanışlı görünüyor güle güle kullanın
    bende beklerim


    http://porsukcilli.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Renginin simsiyah olmasi ne guzel.fiyati pahali buldum. Ben maybellineninkin dememek istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirim zamanlarında bir şans verilebilir.

      Sil
  3. Ben bunları çok kullanışlı ve rahat oldukları için seviyorum ama çabuk kurumasalar bir de :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım bu tip ürünlerde kuruma sorunu oluyor, umarım bunda yaşamam :(

      Sil
  4. Güle güle kullan canımmm..

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullanın .Bana bu tarz eyelinerlar çok kullanışlı gelirdi ama jel eylenirla tanısınca nasıl yanlış düşündüğümü anladım .Ve ben genelde ince cekemiyorum bununla hep kalın oluuor nedense .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4-5 renk jel eyelinerım var ama ben de onları kullanamıyorum maalesef. El alışkanlığı işte :(

      Sil
    2. Satış blogunuz var mı acaba :):)

      Sil
    3. Maalesef :) Genellikle beğendiğim ürünleri bitirmeye çabalıyorum ama bitiremeyecek gibiysem kullanılabilecek durumdakileri yakınlarıma veriyorum.

      Sil
  6. güzel günlerde sür sürüştür, papatya suyu olması da iyiymiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, evet yatıştırma açısından güzel bir özellik :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)