18 Temmuz 2013 Perşembe

Yves Rocher Allık / 21 - Medium Abricote

Hafif, ipeksi dokusu ve doğal renkleriyle elmacık kemiklerinizi renklendirir ve yüz hatlarınızı belirginleştirir.


Sağlıkla parlayan bir cilt ve doğal görünümlü bir makyaj sağlar.
Tüm cilt tipleri için uygundur.
...Ve dahası: Cildinize içerdiği Pirinç Kepeği ile ışıltı, Mısır Nişastası ile mat bir pürüzsüzlük sağlar.
Dermatolojik olarak test edilmiştir.

Yves Rocher'in bu minik ambalajlı allığını seviyorum, çantada taşımaya çok uygun. Tek eksiği aynası. Allıkta çok güzel bu arada. 
İçindeki minik ışıltılar olsa da simli değil. Tozutmayan bir yapısı var ve kolay uygulanıyor. Aşırı pigmentli diyemem ama fırçaya da kolayca geldiği için uygularken sorun yaşamıyorum, kat kat sürmüyorum yani.  
Kalıcığı orta. Bir de çok güzel bir kokusu var. Hafif renk tonu nedeni ile çok severek kullandığım bir allık.
Bu allığın fiyatı 42,90TL. Zaman zaman indirimler, kampanyalar ile daha uyguna gelebiliyor. %30 indirimin olduğu bir dönemde Yves Rocher kartı olanlara herhangi 1 ürün (veya daha fazlasını)  aldıklarında bu allık hediye ediliyordu, ben bu şekilde aldım.

10 yorum:

  1. Pudra ve allık görünce dayanamıyorum :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de var aynı hastalık, sonum ne olacak bilmem :) Teşekkürler

      Sil
  2. Tamam bu marka aklımda olsun Sevdam, cidden ihtiyacım var iyi bir allığa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allık ile ilgili mesaj attım sana canım. Umarım iyi bir allık bulursun :)

      Sil
  3. Rengi çok sekermiş .Güle güle kullan :)
    Allık görmek istemiyorum çünkü taktım allıklara bu ara :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Rengini çok beğeniyorum gerçekten. Benim de allık takıntım var :)

      Sil
  4. Renk harika : ) Güle güle kullan ^,^

    YanıtlaSil
  5. gulegule kullan yves rocher kartı nasıl alıyoruz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Alışveriş yaptığında alışverişini de işleyerek kartını çıkarıyorlar.

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)