5 Temmuz 2013 Cuma

The Balm Frat Boy Allık

Frat Boy allığı alalı çok uzun zaman olmasına, severek kullanmama ve fotoğraflarını ilk kullanmaya başladığım gün çekmeme rağmen yazısını yazmadığımı farkettim. Oysaki en sevdiğim allıklarımdan biri, nasıl atlamışım bilemedim.
The Balm'ın eğlenceli ve harika ambalajları... Çok seviyorum.  
Paraben ve talk içermiyor. İlk baktığımda içinde ışıltılar olduğunu görsem de duruşu mat. Pembe gibi görünse de pembe-şeftali arası duruyor. Pigmentasyonu yüksek. 
Hemen uçan bir allık değil, hatta kalıcı olduğunu söyleyebilirim. 8.5 gram, uzun süre kullanılabilir.  
En üstte bir yerlerde çok sevdiğim allıklardan demiştim ya, değiştirdim; en sevdiğim allık diyebilirim. Çok doğal bir duruşu var. 
Benim aldığımda fiyatı 35TL idi sanırım, Gratis'ten %50 indirim ile almıştım.
******************************
Blogumun Facebook sayfasını takip etmek isterseniz buradan
Bloglovinden takip etmek isterseniz buradan
Twitterdan takip etmek isterseniz burdan

23 yorum:

  1. balmjovide olduğu için çok mutluyum bu allık :) zaten alacaktım balmjovide olunca almadım :) severek kullanıyorum bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben önce bunu almıştım, Balmjovi'yi sonra aldım bakalım nasıl bitecek bunlar onu düşünüyorum :) Yumuşak bir duruşu var, çok beğeniyorum :)

      Sil
  2. Bu allıgı cok merak edıyorum yazınla merakım daha da arttı ama burada bulabılecegım yer yok malesef şimdi üzüleyim mi sevineyim mi bilemedim :)Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir allık, umarım yakın zamanda tanışırsın bu allıkla :)

      Sil
  3. Güle güle kullan canım:) ben de balmjovi paletindekini kullanıyorum o yüzden yenisini almadım. Güzel ve hoş bir renk:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Maalesef ben önce bunu aldım sonra Balm Joviyi, bakalım nasıl bitecek bu allıklar :)

      Sil
  4. Bikaç ay önce ablamdan bana hediye geldi bu allık. Ben de çok seviyorum. Rengi,duruşu mükemmel ve kalıcı. Staj günlerimin kurtarıcısı olucak sanırım :)
    Güle güle kullanalım Sevdacığım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de güle güle kullan o zaman Seda'cığım :) Güzel hediye seçmiş ablan, şanslısın. Stajında başarılar dilerim canım

      Sil
  5. Ah şu Balm'ın allıkları olmasa napardık biz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allıkları ve far paletleri olmasa diye değiştirmek istedim birden :)

      Sil
    2. Eveet çok haklısın! :)

      Sil
  6. En çok merak edip almayı en sona bıraktığım :) Çok joker bir enk seviyorum ben de çok .. Yalnız cümleye bayıldım .... değiştirdim en sevdiğim allık" :)) Güle güle kullan ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk bunu aldım sonra Balm Jovi aldım, onda da var bu allık. Ne zamana biter acaba? Canım duruşu harika, kafam arada karışıyor çabuk aydınlanıyorum ama. Yazı içinde aydınlanma geldi değiştirdim en sevdiğim allık olarak :D :P Teşekkürler

      Sil
  7. Rengi çok güzelmiş, güle güle kullan Sevdacım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım benim :)

      Sil
  8. Rengine aşık oldum:) En kısa zamanda gidip almam lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de yüzünde ki duruşunu görsen, yumuşacık bir renk. Bayılacaksın :)

      Sil
  9. En sevdiğim allığım diyebilirim herhalde. GGüle güle kullan ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de :) Sen de güle güle kullan, teşekkürler :)

      Sil
  10. Balmjovi paletinden bayılarak kullanıyorum bende :) Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  11. gratisin indirimini surekli kacıyorum ne olacak benim halim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyse ki sık sık yapıyorlar, yakalarsın birini inşallah :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)