5 Temmuz 2013 Cuma

Rival De Loop Ruj #52

Elimde RDL'nin başka rujları da mevcut ve genelde sevmediğim bir ruju yok gibi. 52 numarada yine çok sevdiklerimden, tam yazlık, çok güzel bir pembe. Yapısı biraz sert ve mat bitişli bir ruj.
Dudaklarım kuru ise çok kötü görünüyor sürdüğümde, bu yüzden öncesinde dudaklarımı fırçalıyorum. Hala da kuru ise lip balm sürüyorum. Kalıcılığı orta.
Benim için tek kusuru sadece Rossmann'da satılıyor oluşu. Evime yakın bir nokta da Rossmann yok maalesef. Geçen sene 3-4TL civarında bir rakama almıştım. 
*********************************************
Beni Twitterdan takip etmek isterseniz burdan
Facebook hesabımı eklemek isterseniz burdan

8 yorum:

  1. merak ediyordum bu rujları yazın için teşekkürler fikir edindim :)
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakınında Rossmann varsa makyaj malzemelerine bir bak özellikle de rujlarına :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, ben de seviyorum :)

      Sil
  3. renk harika. Ben bu tonlari coook seviyorum.sür ve tatli tatli gülümse canim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, yazın iyi oluyor bu tonlar :)

      Sil
  4. guzel bir renk gulegule kullan canım fiyatıda uygunmus

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet rengi de çok güzel, fiyatı da uygun. Teşekkürler canım :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)