13 Temmuz 2013 Cumartesi

Revlon Luxurious Color Perle Far / 050 Violet Starlet

Öncelikle, far yazıma geçmeden ''bugün doğum günüm olması'' nedeni ile geceden beri kutlayan tüm blogger arkadaşlarıma teşekkür ederim. Sayenizde çok mutlu oldum. Siz de iyi ki varsınız, iyi ki blogumu açmışım, iyi ki sizleri tanımışım! :) Bu kadar iyi dilekle sırtım yere gelmez benim, biliyorum :)
Revlon Perle Far, Revlon'un deneyipte eh işte dediğim nadir ürünlerinden. Bu markanın bir çok ürününe bayılıyorum ama ilk defa farını kullanıyorum. Bu arada Revlon Türkiye'ye geri dönmeli artık.
Çok pigmentli değil. Ama uzun süre kalıcı. Benim için büyük sayılabilecek 2 kusuru var; İlk olarak içinde simler var, ince olanlarda sorun yok ama, çok azda olsa irice simler barındırıyor ki, onlardan hoşlanmadım. 
Diğer sevmediğim yanı da aynasız ambalajı.Aslında ambalajı fena değil, dayanıklı bir plastikten ama aynası yok işte, aynasız ürünleri sevmiyorum.  
Dokusu yumuşak, fırçaya almaya kolay uygulamaya fırsat veriyor. 
Açıkçası tekli farlardan çok palet farları seviyorum. Bu farı kardeşim İngiltere'den (Superdrug ya da Boots'ta) benim için yılbaşı alışverişi yaparken uygun fiyatlı yakalayıp almıştı. (Fiyatından tam emin değilim)

10 yorum:

  1. Rengi çoook güzelmiş ☺ Doğum günün kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Rengi çok hoş. Ben de tekli farlardan çok paletleri seviyorum. Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  3. Bayıldığım ton, güle güle kullan.
    Bu arada doğum günün kutlu, herşey gönlünce olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Moru ben de seviyorum. Teşekkürler canım :)

      Sil
  4. İyi ki doğdum kuzum tekrardan, iyi ki tanıştık ♥ Seviyorum seni :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum benim çok teşekkürler. İyi ki tanıştık canım yaa, ben de seni seviyorum ki ♥

      Sil
  5. rengi harikaymıs canım gulegule kullan:)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)