17 Temmuz 2013 Çarşamba

Revlon Age Defying Spa Aydınlatıcı / 040 Bronze Light

SPF 18 ve yağsız likit bir aydınlatıcı. 040 Bronze Light en koyu tonu. Açık / Kapalı konumlu çevirmeli bir ambalajı var. Fırçalı ucu sayesinde kolay dağıtma ve uygulama imkanı sağlıyor.
Fotoğrafları ürünleri ilk kullanmaya başladığım gün çekiyorum, bu yüzden fırçası tertemiz. Maalesef kullandıkça -doğal olarak- kirleniyor. Aslında güzel bir ayrıntı olsa da çok pratik olduğunu söyleyemeyeceğim. Ürün kapalı konumdayken sık sık yıkasam da genelde başka fırçalarla kullanıyorum. Bu arada sentetik fırça oldukça yumuşak ve ürünü yaymakta, dağıtmakta başarılı.
En koyu rengi olduğu için tam dağıtılmamış hali bu. Dağıtılmış hali cildimle hemen hemen aynı renk oluyor sadece hafif ve güzel bir ışıltı veriyor. Ben de bu yüzden bazen fondötenimin üzerine bazı bölgelere küçük noktacıklar halinde kondurup dağıtıyorum, bazen de fondötenime karıştırıp tüm yüze sürüyorum. 2 hali ile de verdiği ışıltı nedeni ile sevdiğim bir ürün oldu.
Revlon biliyorsunuz Türkiye'de yok. Maalesef bu üründe artık satışta değil. Aslında 3 tane harika tonu daha olan bir aydınlatıcıymış ama satıştan kaldırılmış maalesef.
Bu arada Revlon Türkiye'de satışa başlasa ya yeniden.
Bu ürün yılbaşı indirimleri sırasında İngiltere drugstorelarından birinden (Boots ya da Superdrug) alınmıştır. 

14 yorum:

  1. Ay kıyamam bütün Revlon yazılarında söylüyorsun, Revlon duy bu kızın sesini ama! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, daha da yazılacak Revlonum var, daha getirtmeyi düşündüklerim de var hepsinin altına yazmaya devam :)

      Sil
  2. Bende Revlon yazısı gördükçe seviniyorum. Mutlaka birilerinin dikkatini çekecek.Bu markanın Türkiye'ye gelmesi konusunda olumlu bir iç sesim var nedense . Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah duyarlar sesimizi canım. Eskiden vardı ya Türkiye'de, ne güzeldi o günler. Teşekkürler canım

      Sil
  3. Anlaşılan tam bir Revlon seversin:) Türkiye'ye de gelsin biz de deneyelim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fondötenleri ve rujları bir harika, merak ediyorum ürünlerini işte :) İnşallah gelir Türkiye'ye

      Sil
  4. tımım ilgilenenlere sölüyüm.
    :)

    YanıtlaSil
  5. Revlon duy sesimiziii ! Bizde bu güzellikleri kullanmak istiyoruz amaa :)

    YanıtlaSil
  6. Bir zamanlar Avonda da vardı böyle fırçalı fondöten. Rengi çok güzelmiş. Bu arada ben de biraz önce İngiltere'den alışveriş yaptım, sağ salim gelsin, blogumda arz-ı endam ettiricem Revlon cicilerimi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy şimdiden güle güle kullan, çok merak ettim neler aldın acaba :)

      Sil
  7. Türkiyedede satılır umarım bende istiommm:)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)