6 Temmuz 2013 Cumartesi

Pastel Star Lips Ruj / 517 Carmen

İçeriğindeki çok fonksiyonlu hammaddeleriyle yeni nesil Star Lips. İnce ve kremsi yapısıyla kolayca sürülebilen Star Lips ile dudaklar göz alıcı bir parlaklığa kavuşacak. Üstelik Star Lips nemlendirme ve içeriğindeki vitamin B5 sayesinde hücre yenileme özelliklerine de sahip.
Bu ruj hafif görünümlü bir kırmızı. Yapısı çok güzel, kremsi ve sürümü de yumuşacık, harika. 
Dudakları kurutmuyor hatta vaadindeki gibi nemlendiriyor. Fakat kalıcılığı çok yüksek değil.  Yine beni rahatsız etmeyen bir kokusu var, genelde kokulara takmıyorum ama koku hassasiyeti olanlar dikkat. (Eski Pastel rujların kokularını pek sevmezdim ne yalan söyleyeyim)
Pastel'in yıllardır bildiğimiz ambalajından farklı bir ambalaj rujunu gördüğüme sevindim. Arada bir değişiklik iyidir Sevgili Pastel! 
Uygun fiyatı nedeni ile günlük olarak kullanılabilecek güzel bir ruj olduğunu söyleyebilirim. 

14 yorum:

  1. ayy renge bayıldımmmmmm canım ii günlerde kullan fiyatı da cok iimiş!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, gerçekten fiyatı çok uygun :)

      Sil
  2. Ambalajı süper olmuş! Kremsi yapıda olması da süper al beni diyor resmen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ambalajını da beğendim, fiyatı da uygun :)

      Sil
  3. Kırmızıdan korkuyorum :)) Bende de eski serilerden vardı klasik anneanne ruju kokusundan nefret ediyorum :s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırmızıya bayılıyorum :) Ay o eski seri, bana da direkt deterjan kokusu omo kokusu gibi geliyordu kokusu :(

      Sil
  4. Ben bu rujların ambalajına bayılıyorum ^^ Ve o klasik koku, kesinlikle ona da bayılıyorum haha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy, zevk meselesi canım, ben ambalajını şundan sevmiyorum o kapak mutlaka çatlardı, kırılırdı. Bir de teee yılların yılları aynı ambalaj :/ Ama koku, yok, hiç sevmiyordum :(

      Sil
  5. Hem rengi çok güzelmiş hemde fiyatı Sevdam :) güle güle kullan canım benim.

    YanıtlaSil
  6. benim cok hosuma gitti bu ruj bayıldım rengi harika:) gulegule kullan

    YanıtlaSil
  7. Dudakları yaz kış çatlayan ve sürekli dudak yiyen biri olarak nemlendirme özelliği yüksek rujları seviyorum. Bu da onlardan biri. Güle güle kullan canımmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben dudaklarımı fırçalıyorum canım, yoksa benimki de çok çatlıyor. Teşekkür ederim :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)