31 Temmuz 2013 Çarşamba

L'Oréal Mega Volume Collagene 24H Mascara

  • Daha Dolgun Kirpikler, Mega Hacim.
  • Kirpikleri Topaklanmadan Kaplayan Patentli Mega Fırça.
  • 24 Saat Kalıcı Mega Siyah Polimerle
Orta kısımda hafifçe daralan tombul bir fırçası var. Maalesef göz / kirpik yapım nedeni ile tombul fırçalarla anlaşamıyorum. Kıl fırça, maalesef cılız, ince yapıdaki kirpiklerimi kıl fırçalar tam kavrayamıyorlar, plastik fırçalarla daha iyi anlaşan nadir insanlardanım sanırım.
Orta uzunlukta ve kıvrık kirpiklerim var, genelde mascara kullanırken uzatma ve kıvırmada sorun yaşamıyorum. Fakat gittikçe cılızlaşan kirpik yapım nedeni ile tek beklentim dolgun görünüm. Maalesef istediğim dolgun görünümü yakalayamadım. Kalıcılıkla ilgili bir sorunu yok, kesinlikle akma, dökülme, bulaşma yapmayan bir mascara.
Dışarı çıkarken alelacele yaptığım bir göz makyajı. Kirpiklerim yapışmış gibi görünüyor, o mascaradan değil benim acelemden. Topaklanma, yapışma sorunu yok. 

10 yorum:

  1. bende birkaç ay önce aldım bu maskarayı, denemiştik çok dolgun göstermişti,benimki öyle çıkmadı.tesadüfen geçen başka bir loreal uzmanına sordum 2 ay falan bekletin açtıktan sonra kıvama geliyor dedi,bakalım deneyeceğim tekrar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim ki bayağıdır bekliyordu canım. Fena değil ama istediğim gibi de değil tabi :(

      Sil
  2. Kirpiklerini güzel ayırmış. Benim maskarada ilk baktığım özellik bu zaten. Denemeye değer diye düşünüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ayırma işleminde gerçekten iyi. Zaten tek sorunu dolgunluk :(

      Sil
  3. Cnm ben gozundeki goruntusunu begendim ama dolgunluk ihtiyacini cok karsilamamis

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef canım karşılayamadı :(

      Sil
  4. gözlerin bir icim su:)
    harika gorunuyor kirpiklerinde fırcası supermıs gulegule kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Hacim verseydi daha süper olacaktı aslında .(

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)