9 Temmuz 2013 Salı

L'Oréal Caresse Ruj / 07- Cheeky Magenta

Baştan çıkaran yeni nesil renkleri keşfedin! Dudaklarınıza zarif ve hava kadar hafif bir dokunuş İpeksi, yumuşak bir uygulama lüksü Göz alıcı, canlı, ışıltılı renkler.
1. Dudaklarda hafif bir duygu
2. Ferah göz alıcı renkler
3. Ultra yumuşak kaygan doku
4. Parlak sonuç
Loreal Caresse rujlar hafif ve kremsi yapıda, renkli lipsticklerden biraz daha pigmentli yapıdalar. İpeksi yapısı nedeni ile kolayca sürülen ve dudakları nemlendiren bir ruj. 
Kabında duruşu fuşya, belki bu hali ile korkutucu. Dudakta duruşu daha hafif, üstelikte o hafif rengi elde edinceye kadar bir kaç kez üstünden geçmek zorunda kalıyorum.  
Hafif parlak görünümü nedeni ile yaza çok yakıştırdığım bir ruj. Severek kullanıyorum. 
İnternette bir kaç sitede fiyatına baktım, 30TL civarı. Kampanya dönemlerinde, indirimlerde daha uyguna almak mümkün olabiliyor.

10 yorum:

  1. Çok güzel bir renk güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Rengi süper ama niyeyse bu renkler bana hiç yakışmıyor. Alıp bakıp bakıp çekmeceye geri koyuyorum :)
    Güle güle kullan canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen yakıştırmıyorsundur, o da olabilir. Benim de eskiden bana yakışmıyor kullanmam dediklerim vardı şimdi hergün kullanıyorum :D Teşekkürler canım

      Sil
  3. Bu rujlar kabındaki gibi durmuyor daha yumuşak bir renk veriyorlar. Bende iki rengini severek kullanıyorum.Şu sıcacık yaz günlerinde güle güle kullan canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle yazlık hafif bir renk oluyorlar. Teşekkür ederim, sen de güle güle kullan :)

      Sil
  4. rengine bayıldım harika bir yaz rengi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok beğeniyorum canım :)

      Sil
  5. rengine bayıldım tam benlikmiş :))) güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam yazlık bir renk :) Teşekkürler canım

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)