9 Temmuz 2013 Salı

Lavera Mineral Far / 08 - Chocolate Brown


Magnezyum ve silikon gibi mineraller, organik pirinç tozu, argan, yabani iğde yağı ve organik çiçek esanslarıyla zenginleştirilmiştir. Harika kremsi kıvamıyla mükemmel bir kapatıcılık sağlar. Işığı yansıtmak ve gözlere maksimum vurgu yapmak için gümüş oksit içerir. Lens kullananlar ve vejetaryenlar için uygun, dermatolojik ve oftalmolojik olarak test edilmiş sertifikalı bitkisel göz farı.
Daha önce hiç mineral far kullanmamıştım, Lavera ilk mineral farım.Öncelikle sevdiğim bir ambalajı var, katlı bir ambalaj, alt katta aplikatörü var. Mineral ürünler ile genel şikayet tozutma bu farda da var.  
Işıltılı, parlak, sıcak bir kahverengi. İpeksi bir yapısı var, sürümü kolay. Pigmentasyonu ve kalıcılığı yüksek. Fırçaya alırken tozutuyor ama sürüldükten sonra dökülme yapmıyor.
Ambalajın üst kısmında far, altta ayna ve aplikatör bölümü var. Bu ambalaj dizaynını sevdim. Açıkçası her yerde bulunmaması ve fırçaya alırken azıcık tozutması haricinde pek bir eksisi olmayan bir far. 

13 yorum:

  1. canım ben de cok sevıyorum laverayı. ozellıkle balm far bazı ıle uygulayınca muthısler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balmın yeni bazını istiyorum ben :) Bazla denemedim biliyor musun? :)

      Sil
  2. emınım cok guzeldır hıc denemedım ama ogrendım tesekkurler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Lila Kutu sayesinde öğrendim işte canım :)

      Sil
  3. bu rengide oldukca hosmus,ıyı gunlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  4. bu markayı yeni duydum özellikle mineral olması dikkatimi çekti rengi çok güzelmiş güle güle kullan tatlım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, rengini ben de seviyorum :)

      Sil
  5. Laveranın bütün ürünlerini bende cok seviyorum ve kullandığim bütün ürünlerinden mennun kaldım.Laveranın sıkı bir takipçisi olarak göz farlarınıda tavsıye edebilirim.Kullanımı ve renk olarak ıstegım sonuçları vermesı cok güzel hemde organik içerikli olması ayrı bir avantaj bizim için saygılarımla..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef bütün ürünlerini bilmiyorum, internetten değil de birebir görerek almayı aha çok sevdiğimden henüz satılan bir yeri de keşfedemediğimden pek yakınlaşamadık. Denemeyi çok istediğim bir marka.

      Sil
    2. Benim size tavsiye edebileceğim adreslerden birisi de Lavera Türkiye facebook sitesi.Ürünlerin hangi bayilerde satildigini ürünlerin ne oldugun analatan içerikli bilgilerde mevcut.Lavera ürünlerini denemenizi bence hemen kullanmaya başlamalısınız çünkü sonuçlari bence çok güzel ve etkili saygılarımla..

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)