19 Temmuz 2013 Cuma

Isana Ceviz Sütlü Vücut Yağı

Özellikle kuru ciltler için üretilmiş, içeriğinde shea yağı, ceviz yağı ve süt proteinleri bulunur. Mineral yağlar ve paraben içermez. 
Küçükken bir sürü ceviz ağacımız vardı ve ben o bolluk içinde ceviz yemezdim, dilimi kaşındırıyor diye. Şu anda o ceviz ağaçları yok ve ben bir ceviz hastasıyım, evde çaya, çorbaya hariç nerede ise herşeye ceviz katabiliyoruz.  Bu vücut yağının -bana göre- keskin bir kokusu var, kullanırken o kokudan yeniden dilim kaşınacakmış gibi geliyor. (Travma yaşıyorum bu ürünü kullanırken anlayacağınız, kokuların hafızası derler ya)  
Maalesef bu vücut yağını dağıtmada bir problem yaşıyorum. Sürümü çok zor, parça parça kalıyor. Sürdüğüm bölgeden 5 dk. sonra elimi şöyle bir gezdirdiğimde tenimden beyaz beyaz dökülüyor. (Anlatamadığımı hissediyorum:D) Nemlendirmesi de yetersiz maalesef.
200ml bir ürün, ilk defa bir şeyi bu kadar az kullandığım halde çöpe atmak istiyorum.
Rossmann'dan satın almıştım, kış döneminde ''Sınırlı Üretim'' olarak çıkan bir üründü. Şu anda satışı yoktur.

8 yorum:

  1. İyi ki paylaştım bizimle.Çünkü diğer İsana body ürünleri aynı olabilir.
    Bir de talihsiz İsana el kremi deneyiminden sonra İsana serisi ait alacağımı bir şey düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir kaç ürününü kullandım fena değillerdi ama bu body butter çok kötü. ben el kremlerinden memnun kaldım aslında bir kaç değişik çeşidini kullandım :)

      Sil
  2. İçeriğindeki ceviz ve sütü görünce bir an heyecanlandım çünkü cevizi ben de çok severim ama katı kıvamlı kremleri hiç sevmiyorum. Yapış yapış bırakıyor ya o histen nefret ediyorum. Yazını okuduktan sonra zaten almayacaktım, alacak olsam da alamazmışım zaten isabet olmuş =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım katı kıvamlı da değil bu başka bir şey. Sürülmüyor ki yapış yapış kalsın. İyi ki sınırlı üretimmiş :)

      Sil
  3. güzeldir diye düşünmüştüm kötü çıkmasına üzüldüm :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle düşünmüştüm alırken :(

      Sil
  4. bence bu ürün bozuk gibi anlattığın sekilde elini surunce beyaz beyaz dokuluyorsa o ürün bozuk son kullanma tarihi gecmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok bozuk değil, üretim ve son kullanma tarihleri yazıyor o konuda çok dikkatliyimdir. Yazmayanı da checkcozmeticten kontrol ediyorum, elimdeki herşeyin son kullanma tarihini biliyorum :) Bunun yapısı kötü, katı bir formu var. O yüzden de dağılmıyor.

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)