1 Temmuz 2013 Pazartesi

Golden Rose Soft & Silky Allık / 03- Hot Pink

Bu allık çok Sevgili Arkadaşım Makyaj Blogum'un bana hediyesi. O günden bu yana da çok severek kullanıyorum.
Kadifemsi ve yumuşak yapısı ile kolayca yayılır. Uzun süre kalıcı ve örtücü formülü ile cildinize aydınlık, pürüzsüz bir görünüm kazandırır. Geniş renk seçeneğine sahiptir.
Plastik ama sağlam ambalajlı, kompakt bir allık maalesef aynası yok. Karton ambalajının da çok şık olduğunu düşünüyorum.
Gerçekten yumuşak ve ipeksi bir yapısı var, fırçaya kolayca geliyor bu allık. Adı Hot Pink ama bana göre en azından bende duruşu pembe / şeftali tonlarında bu allığın.
Sıcak, hoş bir tonu var. Simli değil ama ışıkta ve güneşte belli olacak şekilde ince bir ışıltısı var. Pigmentli bir allık olduğundan fırçayı allığa bulamamak gerekiyor.
Orta kalıcılıkta. Fiyatı 17TL olan bu allığı uygun fiyatı ve performansı için tavsiye edebilirim.
Makyaj Blogum'a tekrar teşekkür ederim.
********************************************
Blogumu BLOGLOVİN'den de takip edebilirsiniz

4 yorum:

  1. Bende Şeftali tonlarında ki allıkları seviyorum .Denk gelırsem Golden Rose da bakıcam :):)
    Bende bloguma beklerım :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet benim de son zamanlardaki favorim şeftali allıklar. Eskiden yakışmadığını düşünürdüm :)Geliyorum bloguna hemen :)

      Sil
  2. Merak ettim bu allığı.Ama allık sayım aldı başını gidio :) indirimde listeme eklenebilir ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatı uygun evet, bir de indirime girerse o zaman alınabilir.

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)